دومین نشست ستاد شئون فرهنگی بروجن با محوریت ایام اعتکاف برگزار شد

ایکنا , 16 ارديبهشت 1393 ساعت 14:03

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری دومین نشست مسئولان عضو ستاد شئون فرهنگی در این شهرستان خبر داد و خواستار همکاری تمامی ادارات و نهادها در برگزاری اعتکافی موفق شد.


حجت‌الاسلام مجید الهیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: این جلسه روز دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات فرمانداری بروجن با حضور اعضای عضو ستاد شئون فرهنگی، به منظور برنامه‌ریزی و تقسیم کار بین ادارات عضو ستاد تشکیل شد .

وی در این نشست ابتدا با اشاره به حدیثی در مورد اعتکاف، خواستار همکاری ادارات و نهادها در برگزاری اعتکاف شد و در ادامه با ارائه گزارشی از اعتکاف سال گذشته، نقاط قوت، ضعف و مشکلات سال قبل را یادآور شد.

همچنین، در این نشست مقرر شد تا هلال احمر چهار تخته چادر در مساجدی که در بروجن مجری اعتکاف هستند برپا و یک نفر امدادگر در ۲۲ مسجد دیگر شهرستان مستقر کند و شهرداری نسبت به وسیله ایاب و ذهاب در پایان اعتکاف هماهنگی لازم را انجام دهد.

تهیه بسته فرهنگی به تعداد ۶۰۰ عدد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برقراری امنیت مکان‌های اعتکاف با همکاری نیروی انتظامی، اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک با همکاری ادارات عضو ستاد شئون، تهیه و در اختیار گذاشتن سه دستگاه خودرو جهت مراکز اعتکاف با همکاری فرمانداری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

یادآور می‌شود، دانشگاه‌ها، ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) موظف به پرداخت هزینه‌های افراد معتکف ِ تحت پوشش خود هستند و سامانه اعتکاف نیز ۲۴ ساعته از ۱۲ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری آماده ثبت نام از معتکفان است.


کد مطلب: 18437

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18437/دومین-نشست-ستاد-شئون-فرهنگی-بروجن-محوریت-ایام-اعتکاف-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir