آموزش مجازی زائران حج تمتع از 3 خرداد آغاز می‌شود

ایکنا , 24 ارديبهشت 1393 ساعت 12:02

مدیر کل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: زائران حج تمتع از روز سوم خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به سایت http://zaer.hajj.ir/ آموزش مجازی حج تمتع را دریافت کنند.


حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مدیر کل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از آغاز آموزش مجازی زائران حج تمتع سال ۹۳ از روز سوم خرداد ماه خبر داد و گفت: با سخنرانی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری این آموزش‌ها به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی افزود: از طریق پیامک به تمامی زائران حج تمتع آغاز این آموزش‌ها اطلاع رسانی خواهد شد و زائران می‌توانند با مراجعه به سایت http://zaer.hajj.ir/ آموزش‌های حج تمتع را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام احمدی در خصوص محتوای آموزش‌های مجازی زائران حج تمتع، اظهار کرد: این آموزش‌ها شامل آموزش احکام و مناسک ویژه بانوان و آقایان، اسرار و معارف حج، آداب و اخلاق سفر، تاریخ و سیره، اماکن مذهبی، مدیریت معنوی سفر و روش‌های کاهش اضطراب و استرس در سفر است.

وی با اشاره به اینکه مطالب آموزشی به صورت آرشیوی در سایت بارگذاری شده و امکان دانلود آنها فراهم می‌شود، گفت: زائران در طول روز می‌توانند با مراجعه به این سایت برنامه‌های آموزشی را دانلود کنند.

مدیر کل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از فراهم بودن امکان پاسخ‌گویی به سؤال‌های زائران، حضور در تالار گفت‌و‌گو در ۱۴ اتاق با موضوع‌های مختلف، دریافت بسته‌های مجازی در همه موضوع‌های ارائه شده و پاسخ به شبهات، مسائل اعتقادی و ... نیز خبر داد و اعلام کرد: به زودی سامانه پیامکی اعلام می‌شود که زائران می‌توانند سؤال‌های خود را پیامک و پاسخ‌های خود را دریافت کنند.


کد مطلب: 18514

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18514/آموزش-مجازی-زائران-حج-تمتع-3-خرداد-آغاز-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir