قدردانی جانشین بسیج مداحان کشور از رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک

سازمان تبلیغات اسلامی , 24 ارديبهشت 1393 ساعت 13:23

جانشین بسیج مداحان کشور در اجتماع مداحان و شاعران آئینی اندیمشک از رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، محمد فراهانی جانشین سازمان بسیج مداحان کشور در حسینیه ثارالله اندیمشک با رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک و مداحان برادر و خواهر این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و گفت: این کاری که شما مداحان انجام می دهید، در حقیقت ترویج سیره ائمه اطهار علیهم السلام است.

جانشین سازمان بسیج مداحان کشور با قدردانی از رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک بیان داشت: تفاهم و همسو بودن کانون مداحان و شاعران آئینی با بسیج مداحان اندیمشک که از ظرفیت های خود در یک راستا و هم جهت استفاده می‌کنند، نتیجه مدیریت صحیح حجت‌الاسلام والمسلمین سعید علیپور است که این نوع عملکرد در کل کشور بی نظیر است.

وی افزود: باید سایر کانون های مداحی کشور از موفقیت شهرستان اندیمشک در این زمینه الگو برداری کنند و من نیز در اولین دیدار با رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی جناب دکتر خاموشی، ضمن ارائه گزارش سفر خویش به ایشان، از تلاش و عملکرد حجت‌الاسلام علیپور در نزد رئیس سازمان کشور تقدیر خواهم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مداحان گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲۰۰ اثر منتشر شده در زمینه ها و مناسبت های مختلف برای مداحان داشته ایم.

در این برنامه بهروز زارعی مسئول بسیج مداحان و عضو شورای کانون مداحان و شاعران آئینی اندیمشک به ارائه گزارشی در مورد برنامه های برگزار شده توسط کانون مداحان و بسیج مداحان پرداخت.

در ادامه حاج مجید کنجدکار مسئول آموزش و تربیت کانون مداحان و شاعران آئینی اندیمشک نیز با اشاره به برگزاری ۶ جلسه آموزش مداحی در طول هفته در اندیمشک و شهرک های این شهرستان گفت: آموزش اصولی مانند نقشه راه برای مداح است و مسئول اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در این راستا با حمایت های مادی و معنوی خویش کمک های شایانی به مداحان اندیمشک کرده است.

در این برنامه محمد فراهانی جانشین سازمان بسیج مداحان کشور پس از شنیدن مشکلات مداحان برادر و خواهر ابراز امیدواری کرد که برخی از کاستی ها در این زمینه بزودی رفع خواهد شد.
از نکات جالب این برنامه مداحی و روضه خوانی جانشین سازمان بسیج مداحان کشور بود.













کد مطلب: 18516

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18516/قدردانی-جانشین-بسیج-مداحان-کشور-رئیس-اداره-تبلیغات-اسلامی-اندیمشک

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir