هیئتهای مذهبی به افزایش فهم سیاسی دانشجویان کمک می کنند

مهر , 29 ارديبهشت 1393 ساعت 11:39

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه تشکلها و هیئتهای مذهبی موجب افزایش فهم سیاسی دانشجویان می شوند، گفت: فعالان این مجموعه ها باید بر اساس صلاح و مصلحت کشور و تبیین مسائل روز سیاسی و فرهنگی در دانشگاه فعالیت کنند.


سعید جامه بزرگی عصر یکشنبه در نشست مشترک مسئولین تشکل های اسلامی سیاسی و هیئتهای مذهبی دانشگاههای آزاد اسلامی استان همدان که در سالن کنفرانس ساختمان مهر واحد همدان برگزار شد با تاکید بر حرکت در خط مقام معظم رهبری و پیروی از ولایت و ائمه اطهار گفت: شما به عنوان سرآمدان فرهنگ و سیاست در جامعه دانشگاهی باید پرچمدار تحقق شعار امسال باشید.

وی بیان داشت: مسئولین تشکل های اسلامی سیاسی و هیئتهای مذهبی در دانشگاه باید دقت عمل لازم در انجام کارهای فرهنگی و سیاسی خود داشته و بر اساس صلاح و مصلحت کشور و تبیین مسائل روز سیاسی و فرهنگی در دانشگاه فعالیت کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی برای تشکلها و هیئتهای مذهبی موجب افزایش فهم سیاسی دانشجویان به منظور استفاده در آینده کشور است.

نماینده دانشگاه در هیئتهای مذهبی و تشکلهای دانشجویی استان همدان نیز در این نشست با اشاره به نقش هیئت های مذهبی و تشکل های دانشجویی در جامعه امروزی کشور گفت: توجه به مسائل روز و فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار دانشجویان باشد.

اصغر تیموریان بیان داشت: مسئولین تشکل های اسلامی سیاسی و هیئتهای مذهبی باید با تلاش هرچه بیشتر در خصوص رشد فکری سیاسی و فرهنگی دانشجویان با تحلیل مسائل روز جامعه قدم بردارند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد همدان نیز در این نشست گفت: باید هیئت های مذهبی در سطح دانشگاه فعالیت پویاتری داشته و بازوی فرهنگی این معاونت باشند.

علی طاهری بیان داشت: هیئتهای مذهبی و تشکلهای سیاسی دانشجویی در فضای دانشگاه با ایفای نقش موثر، داشتن انضباط کاری و حس مسئولیت پذیری می توانند کارهای فراوان و بزرگی انجام دهند.

وی با تاکید در خصوص داشتن تقوای کاری و رعایت اصول و موازین اسلامی و انضباط کاری گفت: توجه به زندگانی اهل بیت (ع) و بکار گرفتن دستورات و فرمایشات این بزرگان در امور هیئت ها و تشکلهای دانشجویی راهگشا خواهد بود.

وی گفت: دانشجویان باید به تعهدات خود به درستی عمل کنید تا در پیشگاه خداوند و مردم سر بلند گردید و برای این منظور نباید از خط ولایت فقیه خارج شوید.

وی یادآور شد: در دانشگاههای آزاد اسلامی استان همدان ۱۰ هیئت مذهبی و تشکل سیاسی دانشجویی مشغول به فعالیت هستند.


کد مطلب: 18555

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18555/هیئتهای-مذهبی-افزایش-فهم-سیاسی-دانشجویان-کمک-می-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir