ابراز رضايت زائران از وضعيت كيفي اعزام روحانيون و مداحان

حج , 30 ارديبهشت 1393 ساعت 9:09

يكي از رابطان بعثه مقام معظم رهبري با اظهار رضايت از پيشرفت روزافزون روحانيون و مداحان كاروان‌ها تصريح كرد: بحمدلله وضعيت كيفي روحانيون و مداحان نسبت به گذشته بسيار بهتر شده است و همين امر سبب شده تا طبق بررسي ما زائران نيز از نظر معنوي و معرفتي استفاده بيشتري ببرند.


جلسه رابطان روحانيون و نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق تشكيل شد.

در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام صفري يكي از رابطان بعثه مقام معظم رهبري با اظهار رضايت از پيشرفت روزافزون روحانيون و مداحان كاروان‌ها تصريح كرد: بحمدلله وضعيت كيفي روحانيون و مداحان نسبت به گذشته بسيار بهتر شده است و همين امر سبب شده تا طبق بررسي ما زائران نيز از نظر معنوي و معرفتي استفاده بيشتري ببرند.

وي همچنين بررسي علمي و معرفتي روحانيون و مداحان از سوي بعثه مقام معظم رهبري در نگاه زائران و مديران كاروان را بسيار مهم برشمرد و خاطرنشان كرد: براي مديران كاروان و زائران بسيار مهم و جذاب است وقتي مي‌بينند فردي از بعثه مقام معظم رهبري براي سنجش كيفيت كار روحاني يا مداح عازم هتل مي‌شود و از آنها تحقيق به عمل مي‌آورد.

سپس حجت الاسلام روحي يكي ديگر از رابطين بعثه مقام معظم رهبري با بيان اينكه در روند رو به رشد محسوسي را در چند ماهه اخير شاهد بوده ايم تصريح كرد: در اين مدتي كه من در كربلا حضور داشتم مشاهده كردم كه تعداد روحانيون و مداحان افضل به عتبات نسبت به قبل بسيار بيشتر شده است.

اين رابط بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه روزانه بيش از ۹۰ كاروان به كربلا وارد مي‌شود و ما بايد به بيش از ۳۰ روحاني و مداح سركشي كنيم گفت: اين مسئله سبب ايجاد مشكلات زيادي همچون مسافت طولاني برخي هتل ها، برنامه‌هاي فشرده كاروانها، زمان استراحت روحاني كاروان در زمان حضور در هتل، كوتاه بودن شب ها، مسائل امنيتي و عدم وجود سيستم حمل و نقل مناسب شده است كه ضرورت افزايش رابطين عتبات را دوچندان مي‌كند.

پس از ارائه گزارش رابطين حجت الاسلام والمسلمين اسكندري نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ضمن تاكيد بر افزايش تعداد رابطين در عتبات نكاتي را در جهت پيشبرد هر چه بهتر فعاليت رابطان ارائه كرد.


کد مطلب: 18561

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18561/ابراز-رضايت-زائران-وضعيت-كيفي-اعزام-روحانيون-مداحان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir