بودجه اختصاص یافته به کانون مداحان در سال ۹۲، صد در صد محقق شده است

سازمان تبلیغات اسلامی , 5 خرداد 1393 ساعت 9:18

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه کانون استان یزد، از تحقق صد در صدی بودجه اختصاص یافته به کانون مداحان استان در سال ۹۲ خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در دهمین جلسه کانون مداحان استان یزد با اشاره به دیدار مداحان اهل البیت علیهم السلام و شاعران آینی با مقام معظم رهبری، در سالروز حضرت فاطمه سلام الله علیها، منویات معظم له برای جامعه مداحان را مهم دانست و گفت: مداحان اهل البیت علیهم السلام فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند.

حجت‌الاسلام علی کارگر دقت در محتوای منابر مداحان را بخش مهمی از کار مداحی دانست و بیان داشت: بزرگان اخلاق گفته اند: مداح یا سخنران در یک مجلس، در ازای فرصت و وقتی که از مردم می گیرد، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد، لذا لازم است سعی وافر داشته باشد محتوای منبرش را پربار و پراستفاده قرار دهد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان داشت: بحمدالله در سال ۹۲ بودجه اختصاص یافته به کانون مداحان استان و شهرستان های یزد صد در صد محقق شده است.

وی برگزاری دوره های آموزشی در هر قشر و صنفی را مهم و آن را باعث روزآمدی و آشنایی با شیوه های جدید دانست و افزود: با همکاری کانون مداحان به زودی دوره های آموزشی متنوع برای مداحان اهل البیت علیهم السلام برگزار خواهیم کرد که امیدواریم مخاطبین از این فرصت ها کمال استفاده را ببرند.


کد مطلب: 18616

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18616/بودجه-اختصاص-یافته-کانون-مداحان-سال-۹۲-صد-محقق-شده

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir