مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

امروز وظیفه ما گسترش فرهنگ حسینی در جامعه است

9 خرداد 1387 ساعت 16:02

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: وظيفه ما در قبال جانفشانی‌هايی كه شهيدان از اول اسلام تا به امروز كرده‌اند، گسترش فرهنگ علوی، فاطمی و حسينی و مقابله با تفرقه‌افكنی‌هاست.


 به گزارش خیمه،  همايش هيئت‌های حسينی به همت سازمان تبليغات اسلامی و شورای هيئات مذهبی استان آذربايجان‌شرقی، با حضور جمعی از مسئولان هيئات مذهبی، مداحان اهل بيت(ع) و عاشقان امامت و ولايت در تبريز برگزار شد.

«عظيمی» رئيس كل سازمان تبليغات اسلامی استان آذربايجان‌شرقی با اشاره به مقارن شدن ايام فاطميه و ايام رحلت امام خمينی (ره) و قيام خونين 15خرداد، اظهار كرد: اگر اسلام كم رنگ‌تر از اديان ديگر الهی به نظر می‌رسد، اولين منشا آن، سعی در افتراق‌افكنی بين مردم يك دين است و اولين اختلاف بعد از رحلت پيامبر اعظم (ص) بود و تا به حال توسط اشخاص و اقوام مختلف، گسترده و گسترده‌تر می‌شود، اما وظيفه ما در قبال جانفشانی‌هايی كه شهيدان از اول اسلام تا به امروز كرده‌اند، گسترش فرهنگ علوی، فاطمی و حسينی و مقابله با تفرقه‌افكنی‌هاست.

وی با اشاره به اهداف سازمان افزود: يكی از اهداف سازمان بيمه كردن مداحان است، تا به حال 135نفر از مداحان در سطح استان بيمه شده و بيش از 150نفر ديگر از مداحان به تهران معرفی شده و پروند 150 نفر ديگر در دست بررسی است.

بنا بر گزارش ایکنا، اعظمی از اعزام مداحان به عتبات عاليات به عنوان معاون هيئات در هر گروه خبر داد.


کد مطلب: 1863

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1863/امروز-وظیفه-گسترش-فرهنگ-حسینی-جامعه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir