مداحان و سخنوران کلیت وجودی امام زمان(عج) را بیشتر به جوانان بشناسانند

آفتاب ری , 25 خرداد 1393 ساعت 12:32

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مداحان و سخنوران باید به طور وسیع و گسترده این رسالت عظیم را بر دوش کشیده و به مردم به خصوص جوانان کلیت وجودی امام را بشناسانند تا مردم با بینش بازتر و روشن تری این عید با شکوه را برپا و زنده نگه دارند.


حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید ولادت آخرین اختر تابناک امامت حضرت ولی عصر”عجل الله تعالی فرجه الشریف” اظهار کرد: انتظار یعنی نسبت به پایان راه زندگی بشر سرشار از امید باشیم، ممکن است بعضی از ما آن دوران را نبینیم اما قطعا ظهور امام دوازدهم به وقوع خواهد پیوست.

وی در ادامه گفت: تبریک این عید و بزرگداشت آن و برگزاری جشن و سرور در آن یعنی این که به دشمن بفهمانیم این عید جشن امید و انتظار فرج و گشایش است و ما باور و اعتقاد داریم روزی “امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف” ظهور خواهد کرد و این انتظار به سر خواهد آمد و جهان پر از عدل خواهد شد.

مشهدی عباسی گفت: با برگزاری هر چه با شکوهتر این جشن و شناساندن اهداف “حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف” مداحان و سخنوران نیز باید به طور وسیع و گسترده این رسالت عظیم را بر دوش کشیده و به مردم به خصوص جوانان کلیت وجودی امام را بشناسانند تا مردم با بینش بازتر و روشن تری این عید با شکوه را برپا و زنده نگه دارند.

وی بیان کرد: منتظر واقعی باید در تمام لحظات انتظار محبوب را بکشد و دائم به درگاه خدا می خواهد هر چه زودتر امکان تعجیل فرج آقا را فراهم نماید واین میسر نیست جز آنکه منتظر و شیعه حقیقی برای رسیدن و فرج آقا “امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف” دعای فراوان و ذکر مدام داشته باشد که دعا در تسریع ظهور از وظایف همیشگی منتظران حضرتش می باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: وظیفه‌ى منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوى و اخلاقى و عملى و پیوندهاى دینى و اعتقادى و عاطفى با مؤمنین و نابودی دشمنان خود را آماده کنند و برای اشاعه دین و فرهنگ شیعه در جهان به نحو شایسته ای تلاش کرده و شان و منزلت امام شیعیان را حفظ کنند باشد که به زودی انتظار به سر آمده و عدل در جهان گسترش یابد.


کد مطلب: 18781

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18781/مداحان-سخنوران-کلیت-وجودی-امام-زمان-عج-بیشتر-جوانان-بشناسانند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir