نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دشمنان با وارد کردن مفاهیم نادرست به دنبال از بین بردن عاشورا هستند

4 خرداد 1387 ساعت 18:51

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ارائه هر گونه اطلاعات و مفاهیم نادرست در راستای اهداف دشمنان است که در فکر از بین بردن فرهنگ اسلام و عاشورا هستند.


به گزارش خیمه، آیت الله احمد محسنی گرکانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کانون مداحان وشاعران اهل بیت دردفتر نماینده ولی فقیه دراراک افزود: مداحان و شاعران در جامعه دارای جایگاه مردمی هستند و باید به نحو درست مدافع اسلام و ائمه باشند و مراقب توطئه ها باشند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای گسترش نفوذ خود به همه اقشار از جمله مداحان نیز هست، اضافه کرد: ارائه هر گونه اطلاعات و مفاهیم نادرست در راستای اهداف دشمنان است که در فکر از بین بردن فرهنگ اسلام و عاشورا هستند.

وی با اشاره به اینکه دستهایی در آمریکا با ارسال دلارهای رنگارنگ در پی فریب برای انحراف افکار عمومی از مبانی اسلام راستین هستند، تصریح کرد: نظریه پردازان آنها و افرادی مانند مایکل براون خود بر این موضوع اذعان داشته و دشمنی خود با اسلام را این چنین مطرح کردند.

آیت الله محسنی گرکانی در ادامه این دیدار، با تاکید بر اینکه ایام فاطمیه باید به بهترین نحو برگزار شود افزود: وهابیت به عنوان بخشی ناسالم و مخرب در پی زیر سوال بردن ارکان شیعه مانند وقایع مربوط به حضرت زهرا است و مداحانن و شاعران متعهد گویا ترین زبان برای بیان واقعیت ها هستند.

وی با تاکید بر هوشیاری و وحدت میان مداحان وشاعران برای انجام رسالتی بزرگ در حوزه دین و اندیشه اضافه کرد: حرکت باید با انسجام، برنامه ریزی، وحدت کلمه و آسیب شناسی مسائل جامعه و درون مداحان صورت گیرد.

در این دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه کانون مداحان برای تصمیم گیری در حوزه مداحی و شاعری اهل بیت در استان تشکیل شده است افزود: شناسایی اولیه از تعداد مداحان استان صورت گرفته وبرنامه هایی برای ارتقاء سطح کیفی مداحی در این اداره برای مداحان انجام شده است و ما در پی انسجام بیشتر هستیم.

بنابر گزارش مهر،حجت الاسلام احمد رضائیان اضافه کرد: تا کنون 90 نفر از مداحان استان بیمه شدند وبرنامه های دیگر در دست تدوین است.


کد مطلب: 1881

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1881/دشمنان-وارد-کردن-مفاهیم-نادرست-دنبال-بین-بردن-عاشورا-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir