رقابت شاعران برای جلب نظر حضرت آقا شعر آیینی ما را بهبود بخشید

تیتر1 , 27 خرداد 1393 ساعت 12:36

حامد زمانی شب میلاد امام زمان (عج) در البرز گفت: بین شاعران جوان برای اینکه خدمت حضرت آقا برسند و یا حتی تشویق ایشان را جلب کنند یک رقابت شیرین به وجود آمد که همین رقابت سطح شعر آئینی ما را بهبود بخشید.


حامد زمانی خواننده جوان کشور گفت: در رابطه با اشعار که خوانده میشود بیشتر دقت شود چون احساس می کنم از آن موقعی که حضرت آقا بر روی مقوله شعر دست گذاشتند که تشویق بسیاری از شعرا را نیز به همراه داشت، شعر آیینی، انقلاب و کلا شعرا رزشی یک رونقی گرفت.

زمانی افزود : بین شاعران جوان برای اینکه خدمت حضرت آقا برسند و یا حتی تشویق ایشان را جلب کنند یک رقابت شیرین به وجود آمد که همین رقابت سطح شعر آئینی ما را بهبود بخشید و این نشان می دهد که اگر همه مدیران فرهنگی همین نگاه حضرت آقا را داشته باشند چه وضعیتی در انتظار شعر خواهد بود.

وی افزود :چون خودم در وادی شعر و شاعری هستم می بینم بسیاری از استعدادها ناشناخته می مانند و در این وضعیت نابسمان نشر له شده و یا اصلا نادیده گرفته و سرخورده می شوند.

زمانی در باره ی اوضاع نشر گفت : خیلی اوضاع خرابی است که حتی کتب پر فروش ما فروش ناچیزی دارند و حق الزحمه شاعر و کسانی که شعر می گویند بسیار ناچیز است و بچه ها در این عرصه فقط با عشق کار می کنند و در واقع نگاه مادی وجود ندارد.

در مقابله با دشمن افزود :موسقی ابزار دست ما هم است و می توانیم از ان بر علیه دشمن استفاده کنیم و با علم در این عرصه قدم بگذاریم .

وی خاطر نشان شد : کار های موسیقی که در رابطه جنگ انجام شده است در انتهای ان را که برسی می کنیم ضد جنگ است در صورتی که جنگ همه افتخار ماست .

در مورد موسیقی کشور گفت : به موضوع موسیقی در کل کشور نگاه سطحی است که در آهنگسازی و تنظیم وموارد دیگرهیچ فیلترینگ وجود ندارد و تنظیم کننده ها سطحی کار را تنظیم می کنند وهرکسی صدای خوب داشته باشد و پول هم داشته باشد می اید و می خواند و نظارتی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد می شود با پول نتیجه گرفت و حل شود وبا این موسیقی نمی شود به دشمن ضربه وارد کرد وحرکتی به وجود نمی اید .

وی گفت : ما اصل و رسالت هنر را فراموش کردیم که اگر در مورد چیزی می خوانیم باید ریشه آن را در بیاوریم و هدف داشته باشیم .

وی افزود: ما باید به سمتی شعر برویم ودر کشورمان تنظیم کننده های خوب کم نداریم و کار باید هدف داشته باشد و پای کارخوب بایستیم وهنرمندان ما باید انقدر کار خوب بخوانند تا سلیقه مردم عوض شود .واگر یک کار بی محتوا بخش می شود مردم آن را تحریم کنند تا کار های سطحی در کشور از بین برود ونظارت در بخش موسیقی بیشتر شود وما به گوش خود احترام بگذاریم که هر چیزی قابل گوش دادن نیست .

وی از کار بعدی خود خبر داد: برای شهدای مدافع حرم خوانده است.


کد مطلب: 18811

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18811/رقابت-شاعران-جلب-نظر-حضرت-آقا-شعر-آیینی-بهبود-بخشید

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir