تشکیل کمیته رابطان فرهنگی هیئت‌های مذهبی در رباط کریم

ایکنا , 31 خرداد 1393 ساعت 9:11

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم از تشکیل کمیته رابطان فرهنگی هیئت‌های مذهبی در این شهرستان خبر داد.


جلسه کمیته رابطان فرهنگی هیئت‌های مذهبی با حضور حجت‌الاسلام محفوظ هدایتی، کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی رباط کریم و اعضای این کمیته تشکیل شد.

هدایتی در این جلسه گفت: رابطان فرهنگی هیئت‌های مذهبی حلقه ارتباطی بین شورای هیئت‌ها و تبلیغات اسلامی هستند.

وی افزود: پس از بررسی انجام شده و به انتخاب رئیس شورا و رئیس اداره تبلیغات اسلامی، سه نفر به عنوان کمیته شهرستانی رابطان فرهنگی هیئت‌های مذهبی جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در هیئت‌ها به منظور گسترش و اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی انتخاب و منصوب شدند.

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی رباط کریم به وظایف این کمیته اشاره و عنوان کرد: کمیته رابطان فرهنگی وظایفی از جمله، هماهنگ‌کننده و معین در اجرای دستورالعمل‌های فرهنگی در حوزه هیئت‌های مذهبی با نظارت اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئت‌های مذهبی و همچنین، تشکیل اتاق فکر طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی در جهت گسترش اهداف و رویکرد فرهنگی، مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی را برعهده دارند.

این مسئول بیان کرد: امیر فرج‌بخش به عنوان رئیس، علی عبدی به عنوان نائب‌رئیس و محمد نادری به عنوان منشی کمیته رابطان فرهنگی هیئت‌های مذهبی این شهرستان انتخاب و حکم آنان صادر و تحویل شد.

یادآور می‌شود، این جلسه در روز چهارشنبه، ۲۸ خردادماه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم برگزار شد.


کد مطلب: 18835

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18835/تشکیل-کمیته-رابطان-فرهنگی-هیئت-های-مذهبی-رباط-کریم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir