مساجد، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی؛ مکان‌هایی مناسب برای آگاهی خانواده‌ها

ایکنا , 3 تير 1393 ساعت 12:24

حجت‌الاسلام ابراهیم بهمنی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم گفت: مساجد، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برای آگاهی خانواده‌ها مکان‌های خوب و مناسبی هستند.


جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم بهمنی، رئیس اداره تبلغات اسلامی، بیژن سلیمان‌پور، فرماندار رباط کریم و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.

بهمنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در این جلسه گفت: اعتیاد یک بیماری خطرناکی است که خانواده‌ها را متلاشی می‌کند و اعتیاد، اسیر نفس و هوای نفسانی شدن است و در اعتیاد باید باور داشته باشیم، پیشگیری بهتر از درمان است و متأسفانه آن مقداری که به درمان سرمایه‌گذاری می‌شود برای پیشگیری هزینه نمی‌شود.

رئیس اداره تبلغات اسلامی رباط کریم اظهار کرد: مساجد و هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برای آگاهی خانواده‌ها محل‌های خوب و مناسبی هستند و تا به حال تبلیغات موردی توسط مبلّغان انجام گرفته و اگر از طرف ستاد همکاری شود در طول سال این طرح قابل اجرا است.

در این جلسه، سلیمان‌پور، فرماندار رباط کریم نیز طی سخنانی سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و اصناف را به کارکنان آن ادارات تبریک گفت و برای مسئولان آن در انجام وظیفه آرزوی موفقیت کرد.


کد مطلب: 18883

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18883/مساجد-هیئت-های-مذهبی-تشکل-های-دینی-مکان-هایی-مناسب-آگاهی-خانواده-ها

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir