گروه شادی و نشاط اهل بیت در شهرستان دشتی راه اندازی شد

خبرگزاری فارس , 4 تير 1393 ساعت 11:01

مسئول کانون مداحان و شعرای دشتی گفت: از برنامه های آینده این کانون راه اندازی گروه شادی و نشاط جوانان اهل بیت در شهرستان دشتی برای اداره کردن مراسم عقد و ازدواج جوانان، سرکشی از مداحان جوان از پیر غلامان اهل بیت به صورت دو هفته ای یکبار و راه اندازی سایت مداحان شهرستان در پایان شهریور ۹۳ است.


حمید صحبتیان مطلق گفت: به همت کانون مداحان و شعرای آیینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گروه شادی و نشاط اهل بیت راه اندازی شد.

مسئول کانون مداحان و شعرای شهرستان دشتی در جلسه هم اندیشی کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دشتی که با حضور مداحان شهر خورموج در حوزه علمیه سفیران هدایت این شهر برگزار شد، گفت: یکی از اهداف تأسیس کانون مداحان اتحاد و همدلی مداحان با همدیگر و همچنین ارائه سبک های مداحی به همدیگر است.

صحبتیان مطلق گفت: از برنامه های آینده این کانون راه اندازی گروه شادی و نشاط جوانان اهل بیت در شهرستان دشتی برای اداره کردن مراسم عقد و ازدواج جوانان، سرکشی از مداحان جوان از پیر غلامان اهل بیت به صورت دو هفته ای یکبار و راه اندازی سایت مداحان شهرستان در پایان شهریور ۹۳ است.

در این جلسه پس از بحث و بررسی و تبادل نظر مصوب شد مداحان این شهرستان با مسئولان فرهنگی شهرستان دیدار داشته باشند و همچنین کانون مداحان به عنوان هسته مرکزی برای تأمین مداح در مراسم شهرستان معرفی شد.


کد مطلب: 18896

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18896/گروه-شادی-نشاط-اهل-بیت-شهرستان-دشتی-راه-اندازی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir