شناسنامه دار شدن 1800 نفر مداح در استان سمنان

خبرگزاری فارس , 7 تير 1393 ساعت 10:35

رئیس کانون مداحان استان سمنان از شناسنامه دار شدن یک هزار و ۸۰۰ نفر مداح در استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۷۵۰ نفر در شاهرود،۳۰۰ نفر در دامغان، ۲۵۰ نفر در سمنان، ۲۰۰ نفر در گرمسار، ۱۵۰ نفر در بیارجمند، ۹۰ نفر در میامی و ۶۰ نفر در مهدیشهر مستقر هستند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، اسماعیل یارمحمدی از شناسنامه دار شدن یک هزار و ۸۰۰ نفر مداح در استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۷۵۰ نفر در شاهرود،۳۰۰ نفر در دامغان، ۲۵۰ نفر در سمنان، ۲۰۰ نفر در گرمسار، ۱۵۰ نفر در بیارجمند، ۹۰ نفر در میامی و ۶۰ نفر در مهدیشهر مستقر هستند.

رئیس کانون مداحان استان سمنان با اشاره به فعالیت هفت ساله کانون مداحان استان سمنان ادامه داد: در بخش خواهران نیز با توجه به وجود ظرفیت های موجود، ۴۵۰ نفر علاقه مند آموزش مکرر دیده اند.

یارمحمدی، نوید صدور کارت تخصصی سطوح مختلف مداحان را داد و گفت: به زودی با حضور اساتید مجرب کشوری، آزمون های کتبی و شفاهی برای سطح بندی مداحان این استان را برگزار خواهیم کرد.

رئیس کانون مداحان استان سمنان تصریح کرد: با آموزش مداحان استان سمنان در قالب های مقتل شناسی، مقتل خوانی، مفاهیم قرآنی، ادعیه، ادبیات فارسی و عربی و ... گام های بزرگی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص خرافه زدایی از مداحی برداشته ایم.


کد مطلب: 18910

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18910/شناسنامه-دار-شدن-1800-نفر-مداح-استان-سمنان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir