دریافت کد شناسه 400 مداح اهل بیت در آمل

خبرگزاری فارس , 7 تير 1393 ساعت 10:57

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: 400 مداح اهل بیت این شهرستان شناسایی شده و کد شناسنامه‌ رسمی برای فعالیت به آنها اختصاص یافت.


حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی عصر پنجشنبه در جمع مسئولان و مدیران این شهرستان بیان کرد: بیش از ۲۰۰ روحانی معمم و ۲۰۰ مبلغه زن با سطح دو حوزه در این شهرستان فعالیت داشته و مشغول ترویج احکام شرعی و دینی هستند.

وی با اعلام اینکه سه حوزه علمیه و ۶۰ خانه قرآن در سطح شهرستان آمل فعال است، از فعالیت ۴۰۰ هیئت مذهبی برادران در آمل خبر داد که بیش از ۱۵۰ هیئت مختص به بانوان نیز مشغول به اجرای برنامه در مناسبت‌های دینی، مذهبی و ملی هستند.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تصریح کرد: معظم‌له تبلیغات اسلامی را از حسنات انقلاب اسلامی می‌دانند و ما باید با فعالیت در این نهاد مبلغ و مروج دین مبین اسلام و اسلام ناب محمدی باشیم.

رمضانی با تاکید اینکه ۴۰۰ مداح اهل بیت آمل دارای کد شناسنامه‌ هستند، گفت: بیش از ۶۰ موسسه و خانه قرآنی این شهرستان نیز فعالیت خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: هم‌اکنون حدود یک‌ هزار مربی آموزش قرآن در آمل مشغول به کار هستند که از این تعداد ۲۵۰ مربی در دبستان‌های قرآنی آموزش ‌و پرورش و موسسات خدمت می‌کنند.

رئیس دادگستری آمل نیز در این نشست با اعلام اینکه با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با روزه‌خواران در ملاءعام برخورد جدی می‌شود، تصریح کرد: بنا به فرمایشات بزرگان روزه یکی از بهترین داروها برای درمان بسیاری از بیماری‌ها است.

حجت‌الاسلام سید حسن عمادی‌مجد با تشویق نسل جوان و نوجوان به گرفتن روزه و انجام طاعت و عبادت به درگاه خداوند، اذعان کرد: همه باید با انجام فرایض دینی سعادت دنیوی و اخروی را برای خود رقم بزنیم.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه متذکر شد: بیش از ۱۱ هزار قاضی در سطح کشورمان مشغول فعالیت برای بررسی مشکلات و شکایات مردمی هستند.

به گفته عمادی‌مجد، براساس برنامه‌های قوه قضاییه باید ۸۰۰ قاضی دیگر به این جمع اضافه شوند.


کد مطلب: 18911

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18911/دریافت-کد-شناسه-400-مداح-اهل-بیت-آمل

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir