مدح امام رضا(ع) محور آلبوم «چشمه بی‌آهو» است

ایکنا , 8 تير 1393 ساعت 9:39

«چشمه بی‌آهو» عنوان یک آلبوم موسیقی است که با محوریت امام رضا(ع) روانه بازار خواهد شد.


رسول نجفیان، خواننده و بازیگر درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: «چشمه بی‌آهو» عنوان یک آلبوم موسیقی است که درصدد هستم با فراهم شدن سرمایه گذار تنظیم آن را آغاز کنم. این کار یک اثر عرفانی و دینی است که در آن از اشعار مولانا، حافظ، سعدی و فردوسی استفاده شده است.

وی افزود: اشعار و آهنگ این آلبوم آماده و تنها تنظیم آن باقی مانده است. در این کار از اشعار خودم نیز استفاده شده است. در ضمن در صورت تولید این آلبوم حداقل در ۱۰ قطعه به بازار عرضه خواهد شد.

نجفیان ادامه داد: برای تهیه سرمایه گذار این آلبوم به جاهای مختلف سر زده‌ام، اما متاسفانه از هیچ یک از آنها پاسخ مثبتی دریافت نکرده‌ام. این مسئله در شرایطی است که همیشه شعارهای حمایت از کارهای ارزشی سر داده می‌شود، ولی در عمل چنین مسئله‌ای را نمی‌بینیم.

وی درباره آلبوم «چشمه بی‌آهو» اضافه کرد: در چند قطعه از این آلبوم محور امام رضا(ع) است که در قالب اشعار شخصیتش ستوده شده است. این اشعار با یک موسیقی کاملا ایرانی و مذهبی همراه خواهد شد تا کاری که ارائه می‌شود گوشه‌ای از عشق ایرانیان به امام رضا(ع) را نشان دهم.

این بازیگر ادامه داد: در حوزه تلویزیون نیز طرح یک سریال ۱۳ قسمتی را با محوریت محیط زیست به معاونت محیط زیست شهرداری تهران ارائه کرده‌ام که به زودی با تصویب آن نگارش فیلمنامه را آغاز خواهم کرد تا خود آن را کارگردانی کنم.

در پایان خبرم درباره سریال شاهگوش هم باید بگویم که زمستان تصویربرداری این کار به اتمام رسید و دیگر برای آن فصل دومی ساخته نخواهد شد.


کد مطلب: 18919

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18919/مدح-امام-رضا-ع-محور-آلبوم-چشمه-بی-آهو

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir