احداث زائرسرا و حسینیه کرمانشاهی‌ها در کربلای معلی

ایکنا , 10 تير 1393 ساعت 9:09

دبیر کمیته احداث حسینیه کرمانشاهی‌ها در کربلای معلی از احداث زائرسرا و حسینیه کرمانشاهی‌ها در عتبات عالیات خبر داد.


پورداراب، دبیر کمیته احداث حسینیه کرمانشاهی‌ها در کربلای معلی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان پیگیری احداث زائرسرا و حسینیه کرمانشاهی‌ها در کربلای معلی با هسته اولیه ۱۲ نفر از خیران کرمانشاه تشکیل شد.

وی افزود: این کمیته در اولین اقدام به‌عنوان یک تشکل مذهبی در تبلیغات اسلامی تشکیل پرونده داده، سپس، به حضور امام‌جمعه و نماینده ولی فقیه در استان رسیدند. سپس، به ستاد عتبات عالیات رفته و در جلسه‌ای برنامه خود را تشریح کردند.

پورداراب با بیان اینکه اعضای کمیته پس از آن به حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار رفتند و موافقت اداری ایشان را جهت امر خود أخذ کردند. همچنین، با افتتاح شماره حسابی با امضای سه نفر از اعضا و تهیه مهر و سربرگ نامه شروع به فعالیت کردند.

وی اظهار کرد: اعضا سپس، برنامه‌های تبلیغی خود را پیشنهاد دادند که برای یک ماه پیش‌بینی لازم در این زمینه انجام شد و هر فرد از اعضا نیز مسئول پیگیری در یک محور شد.

پورداراب با اشاره به اینکه هر یک از اعضا در محورهایی نظیر مساجد، هیئت‌های مذهبی، کانون قرآن، مداحان، بازار تبلیغ برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند، اظهار کرد: معاون استاندار شماره حساب را به فرمانداران شهرستان‌های استان ابلاغ کرده و در شهرستان‌ها نیز کمیته‌های کوچکی تحت نظر کمیته مرکزی استان فعالیت می‌کنند.

پورداراب با اشاره به اینکه این جمع در تلاش است که تا ماه محرم امسال ان‌شاءالله به نتیجه مطلوبی برسد، گفت: عزیزانی که مایل به کمک نقدی هستند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب سیبای بانک ملی ۰۱۰۹۸۱۱۸۰۰۰۰۸ واریز کنند.


کد مطلب: 18947

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18947/احداث-زائرسرا-حسینیه-کرمانشاهی-ها-کربلای-معلی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir