تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
۰
کد مطلب : ۱۸۹۶۳

نشست مدیران سازمان دارالقرآن با شورای هیئات مذهبی برگزار شد

نشست مدیران سازمان دارالقرآن با شورای هیئات مذهبی برگزار شد
نشست بررسی راهکار استفاده از ظرفیت درون سازمانی سازمان دارالقرآن درامر توسعه و ترویج قران آموزی در بیش از ۹۰ هزار هیئات مذهبی در سطح کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن هدف از برگزاری این نشست را عینیت یافتن قرآن و عترت عنوان کرد و با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای درون سازمانی گفت: با اجرای بحث قرآن‌محوری و فضاسازی قرآنی و تولید محتوا می‌توانیم در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم.

در ادامه این نشست رضا معممی مقدم مدیر کل تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی سازمان نیز گفت:در کل کشور طبق آمار به دست آمده ۹۱۶۰۰ هیئت شناسایی شدند که از این تعداد ۵۹۸۹۵ هیئت فعال هستند وحدود ۱۴۵۹۵ هیئت محوری هستند.

همچنین در این نشست پیشنهادهایی همچون راه‌اندازی کرسیهای تلاوت در هیئات مذهبی شاخص ومحوری، تقویت وتوسعه هیئات مذهبی در مراکز قرآنی، تامین منابع قرآنی در هیئات مذهبی و آموزش قرائت وحفظ قرآن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است، این نشست با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فرهنگ قرآن آموزی در هیئات مذهبی در سالن کنفرانس سازمان دارالقرآن برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما