اجرای طرح بین‌المللی مستشهدین عاشورا

سازمان تبلیغات اسلامی , 15 تير 1393 ساعت 10:31

انجمن تشکل‎های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب و مورد حمایت سازمان تبلیغات اسلامی طرح بین‌المللی مستشهدین عاشورا را با هدف ثبت واقعه عاشورا در سازمان ملل برگزار می‌کند.


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،با توجه به این که ثبت واقعه عاشورا و روز دهم محرم و جریانات مربوط به آن در سازمان ملل نادیده گرفته شده است، طرح مستشهدین عاشورا به منظور جلوگیری از سو استفاده‌های جریانهای خاص اجرا می‌شود.


این گزارش می افزاید: طراحی و برنامه ریزی مراحل اجرایی طرح مستشهدین عاشورا با همکاری فرهیختگان این عرصه حدود یکسال بطول انجامیده است.

امورات اولیه راه اندازی دبیرخانه و پایگاه اطلاع‌رسانی این طرح نیز در سه ماهه نخست سال۱۳۹۳ انجام شده و شروع به کاررسمی پایگاه اطلاع‌رسانی و برپایی کمپینی جهت جمع آوری امضا در ۲۸ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.


این طرح در صدد است با جمع آوری حداقل بیست میلیون امضا از تمامی مردمان آزادی خواه و بشردوست جهان واقعه عاشورا را در سازمان ملل متحد به ثبت برساند.

این کار به دو صورت فیزیکی و الکرونیکی انجام می پذیرد. ثبت نام جهت عضویت افتخاری برای همکاری با طرح از طریق سایت اینترنتی www.ashoora.org امکان پذیر است.


کد مطلب: 18986

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18986/اجرای-طرح-بین-المللی-مستشهدین-عاشورا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir