پوشش خدمات بیمه زائر ارائه می شود

صنعت بیمه , 17 تير 1393 ساعت 13:11

شرکت سهامی بیمه ایران برای غرامت عمرزمانی(فوت به هرعلت)‌ برای هریک از بیمه شدگان درطول مدت قرارداد ۱۲۰ میلیون ریال غرامت پرداخت خواهد کرد.


همه زائران و عوامل ستادی و اجرایی سازمان حج و زیارت که در سال جاری از طریق این سازمان به مناسک حج و زیارت اعزام می شوند ، زیرپوشش خدمات بیمه ای شرکت سهامی بیمه ایران قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران؛ براساس قرارداد این شرکت و سازمان حج و زیارت موضوع این قرارداد شامل بیمه‌عمر زمانی (فوت به هر علت)‌، بیمه فوت و نقص عضو دائم کلی یا جزیی در اثر حادثه و بیمه مازاد بر درمان و باربری بیمه شدگان است.

شرکت سهامی بیمه ایران برای غرامت عمرزمانی(فوت به هرعلت)‌ برای هریک از بیمه شدگان درطول مدت قرارداد ۱۲۰ میلیون ریال غرامت پرداخت خواهد کرد. چنانچه برای هر یک از زائران و عوامل اجرایی و ستادی حادثه ای اتفاق افتد و به نقص عضو یا از کارافتادگی دائم کلی یا جزیی آنان منجر شود ، شرکت بیمه ایران درصدی از مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال‌را در وجه ذینفعان طبق جدول نقص عضو مندرج در شرایط عمومی بیمه حادثه پرداخت خواهد کرد.
علاوه براین، بیمه ایران برای هزینه های درمان بیمارستانی و اعمال جراحی تخصصی و عمومی در صورت بستری شدن بیمه شده در مراکز درمانی ایران به علت بیماری یا حادثه ، حداکثر تا ۱۵۰ میلیون ریال پرداخت خواهد کرد.

هر یک از بیمه شدگان به دلیل بیماری یا حادثه در بیمارستان های عربستان سعودی یا مراکز درمانی ایران بستری شوند و به دنبال همان بیماری فوت کنند ، بدون در نظر گرفتن مدت پوشش بیمه ای تمامی هزینه ها و غرامت های شان ازسوی بیمه ایران قابل پرداخت است.

محدوده زمانی و مکانی مشمول تعهدات بیمه گر شامل مسیر رفت از زمان تحویل بار به فرودگاه تا هنگام ورود به عربستان و مسیر برگشت از زمان ورود به عربستان و مدت اقامت تا زمان تحویل بار به زائران در ایران است.
قرارداد بیمه ایران با سازمان حج و زیارت از اول شهریور آغاز می شود و تا آخرآبان اعتبارخواهد داشت.

مسئولان سازمان حج و زیارت نیز موظف شدند حداکثر ۱۵ روز قبل از نخستین اعزام زائران به عربستان اسامی و مشخصات کامل بیمه شدگان را به بیمه گر تحویل دهند.

طبق این قرارداد تمامی عوامل ستادی و اجرایی که به منظور انجام عملیات حج تمتع سال ۹۳ از طریق سازمان حج و زیارت به عربستان اعزام می شوند ، بدون پرداخت حق بیمه مشمول پوشش های این بیمه نامه هستند.

سازمان حج متعهد شده است فهرست اسامی عوامل ستادی(کارکنان سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و پرسنل ستادهای مکه مکرمه و مدینه منوره) و عوامل اجرائی (مدیران، روحانیان، پزشکان و خدمه کاروان ها، مدیران و عوامل ثابت هتل ها، عوامل آشپزخانه مرکزی، ذبح کنندگان و همچنین کارکنان مرکز پزشکی حج و زیارت) را به صورت جداگانه به شرکت سهامی بیمه ایران اعلام کند.


کد مطلب: 19012

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/19012/پوشش-خدمات-بیمه-زائر-ارائه-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir