در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی اردبيل عنوان شد؛

لزوم برنامه ریزی برای قشر تاثیر گذار مداحان

7 خرداد 1387 ساعت 21:04

در نخستین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی استان اردبیل بر لزوم برنامه ریزی برای مداحان تاکید شد.


به گزارش خیمه، اولين جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی به مناسبت ايام شهادت فاطمه(س) و با حضور مسئولان دستگاه‌های فرهنگی در سالن اجتماعات اداره‌كل تبليغات اسلامی استان اردبيل تشكيل شد.

در ابتدای اين جلسه حجت‌الاسلام «بهشتی» رئيس اداره امور فرهنگی و تبليغ طی سخنانی از دستگاه‌های فرهنگی استان خصوصا صدا وسيما خواست در اين راستا با تمام توان به مسئله شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) بپردازد و در مصاحبه‌ها و ميزگردها از حضور انديشمندان و متخصصان حوزه دين كه مورد تاييد مراجع ذيربط خصوصا دفتر امام جمعه، حوزه علميه و سازمان تبليغات اسلامی باشد استفاده كنند.

وی در ادامه لزوم برنامه‌ريزی برای توجيه اقشار تأثيرگذار خصوصا مداحان در اين ايام را بيان كرد و از كليه متوليان فرهنگی خواست با هماهنگی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با رعايت وحدت رويه و با استفاده از ظرفيت‌های اساتيد متخصص در حوزه دين با برپايی مجالس سخنرانی و مراسم سوگواری ايام فاطميه دوم را گرامی بدارند.

بنا بر گزارش ایکنا، در پايان اين جلسه هر يك از اعضا ضمن بيان نقطه نظرات خود در جهت هر چه با شكو‌ه‌تر برگزار شدن ايام فاطميه دوم تاكيد داشتند.


کد مطلب: 1905

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1905/لزوم-برنامه-ریزی-قشر-تاثیر-گذار-مداحان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir