آغاز اعزام زائران به عتبات عالیات از فردا / اعزام فقط به صورت هوایی

ایکنا , 22 تير 1393 ساعت 13:17

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز اعزام زائران به عتبات عالیات از فردا دو‌شنبه ۲۳ تیر ماه خبر داد و گفت: تا پایان رمضان تمامی اعزام‌ها فقط به صورت هوایی صورت می‌گیرد.


محسن نظافتی، مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه از فردا دو‌شنبه ۲۳ تیر ماه اعزام‌های جدید عتبات عالیات پس از ۱۵ روز وقفه دوباره آغاز می‌شود، گفت: همه اعزام‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان فقط به صورت هوایی خواهد بود.

وی افزود: پس از ماه مبارک رمضان و در صورت تأیید امنیت سفر زمینی از سوی مسئولان دو کشور ایران و عراق سفرهای زمینی نیز آغاز می‌شود.

نظافتی با تأکید بر اینکه تمامی پروازها به فرودگاه نجف صورت گرفته و پروازهای بازگشت نیز از این فرودگاه انجام می‌شود، گفت: در این دوره از ثبت‌نام قرار بود بسته‌های سفر دو روزه و سه روزه به مردم ارائه شود اما ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها نشان داد که از ارائه این بسته‌ها طی ماه مبارک رمضان استقبال نخواهد شد، بر همین اساس ارائه آن به بعد از ماه مبارک موکول شد.

وی افزود: زائران این دوره از اعزام، شب‌های قدر را در شهرهای مقدس کربلای معلی و یا نجف اشرف سپری می‌کنند.

لازم به ذکر است: هزینه سفر به عتبات در مرحله جدید اعزام‌ها هشت تا ۱۰ درصد کاهش یافته که این رقم در ایام ماه مبارک رمضان ۱۶ تا ۲۰ درصد است. اعزام‌ها تا چهارم مهر ماه ادامه داشته از هشت ایستگاه پروازی در کشور به سمت نجف اشرف انجام خواهد شد.

یادآوری می‌شود در مرحله جدید اعزام‌های عتبات سفر به کاظمین همچنان ممنوع است و متقاضیان سه روز در کربلا و چهار روز در نجف یا بالعکس اقامت می‌کنند.


کد مطلب: 19051

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/19051/آغاز-اعزام-زائران-عتبات-عالیات-فردا-فقط-صورت-هوایی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir