اعلام شماره حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت ساخت سریال حضرت موسی(ع)

ایکنا , 23 تير 1393 ساعت 9:23

فرج‌الله سلحشور تأکید کرد: طی ۳۶ سال گذشته سعی کردم با زبان هنر و فرهنگ در خدمت قرآن و انقلاب باشم. این امر را نیز همه مردم می‌دانند، پس اگر مردم مرا خادم قرآن می‌دانند از طریق شماره حسابی که اعلام می‌کنم، کمک کنند تا سریال حضرت موسی(ع) ساخته شود.


فرج‌الله سلحشور، کارگردان تلویزیون، درباره سریال حضرت موسی (ع) گفت: نگارش فیلمنامه این کار به پایان رسیده است. این سناریو با تلاش یک گروه ۲۳ نفره از علما، اساتید علوم قرآنی، محققان و کارشناسان ادبیات نمایشی طی چهار سال و نیم نوشته شده است.

وی افزود: فیلمنامه این سریال آماده است اما بودجه‌ای برای ساخت این سریال از سوی تلویزیون فراهم نیست. دلیل این امر نیز این است که دولت، مجلس و مراکز فرهنگی به فکر کار قرآنی و فرهنگی نیستند؛ به عبارت دیگر، باید گفت که بخش‌های یادشده هیچ‌گاه سازنده سریال «موسی(ع)» نخواهند بود، زیرا اهلیت لازم را ندارند.

کارگردان سریال «یوسف پیامبر(ع)» گفت: با پیش آمدن چنین فضایی مجبور هستم تا از مردم برای ساخت این کار کمک بگیرم، چون اگر آنها برای ساخت یک کار قرآنی کمک کنند، برایشان کار خواهم کرد، ولی اگر این کمک انجام نشود، تکلیفی بر گردنم نیست؛ البته درباره چگونگی این کمک‌رسانی در آینده با تشکیل جلسه‌ای بیشتر سخن خواهم گفت.

وی ادامه داد: طی ۳۶ سال گذشته سعی کردم با زبان هنر و فرهنگ در خدمت قرآن و انقلاب باشم. این امر را نیز همه مردم می‌دانند، پس اگر مردم مرا خادم قرآن می‌دانند از طریق شماره حسابی که اعلام می‌کنم، کمک کنند تا این کار ساخته شود.

سلحشور در پاسخ به سؤال پایانی مبنی بر این‌که چرا مسئولان سیما از دادن بودجه برای این کار سر باز می‌زنند؟ بیان کرد: آن زمانی که سیما برای نگارش فیلمنامه سفارش داد، بودجه برای تولید این مجموعه داشت، اما متأسفانه سیما در زمان حال تبدیل به بوتیک شده و در آن محصولاتی چون پفک و ماکارونی تبلیغ می‌شود، آیا چنین سیمایی می‌تواند خالق سریال موسی(ع) باشد.


کد مطلب: 19053

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/19053/اعلام-شماره-حساب-جمع-آوری-کمک-های-مردمی-جهت-ساخت-سریال-حضرت-موسی-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir