مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

سلایق مخالف نظام مقدس جمهوری اسلام از عزاداری ها حذف شود

9 خرداد 1387 ساعت 15:47

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ممكن است مردم و تشكل‌ها در مراسم عزاداري سلايقی مخالف سياست‌هاي نظام جمهوري اعمال کنند، لذا ما وظيفه داريم تا اين جريان‌ها را هدايت و نظارت كنيم.


به گزارش خیمه، مديركل تبليغات اسلامي استان قزوين در نشست ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي که در دفتر نماينده ولي فقيه  استان برگزار شد، با تاکید بر برپایی باشکوه عزاداری ایام فاطمیه اظهار داشت: در ايامي كه گذشت شاهد برپايي مراسم عزاداري براي حضرت فاطمه (س) بوديم و ايام فاطميه دوم را در پيش داريم لذا بايد سعي شود مراسم عزاداري اين بانوي بزرگ اسلام هر چه باشكوه‌تر و به بهترين شكل برگزار شود.

عزيزخاني اعلام كرد: ممكن است مردم و تشكل‌ها در مراسم عزاداري سلايقي را اعمال كنند كه شايد اين سلايق در راستاي سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي نباشد لذا ما وظيفه داريم تا اين جريان‌ها را هدايت و نظارت كنيم.

وي عنوان داشت: در شرايط فعلي و با توجه به حساسيت‌ها كه نسبت به نظام ما وجود دارد و توجه ويژه دشمن به مناسبت‌هاي مذهبي ما لازم است برگزاري اين گونه مراسم با دقت بيشتري صورت گيرد.

مديركل تبليغات اسلامي استان قزوين تصريح كرد: پرچم‌دار اين انقلاب مقام معظم رهبري است و ما همه پيرو ايشان هستيم لذا بايد با ديد باز و بصيرت برنامه‌ريزي كنيم.


کد مطلب: 1913

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1913/سلایق-مخالف-نظام-مقدس-جمهوری-اسلام-عزاداری-حذف-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir