دکترمحمود احمدي نژاد در ديدار ايثارگران، جانبازان و خانواده‌هاي معظم شهدا :

فرياد "حسين،حسين" فرهنگ ماندگار ملت ايران است

23 خرداد 1387 ساعت 16:21

دکتر محمود احمدی نژاد خطاب به آنان که خیال می کنند در بین نسل های امروز فرهنگ عاشورایی از بین رفته گفت: سخت در اشتباه هستید، "حسین،حسین" فرهنگ ماندگار ملت ایران است.


به گزارش خیمه، دکترمحمود احمدي نژاد در ديدار ايثارگران، جانبازان و خانواده‌هاي معظم شهدا در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ايثارگران بدانند همه مسوولان بدهكار آنها هستند و اگر كسي در استان چهارمحال وبختياري يا در هر جاي ديگر در خدمت ايثارگران و با روحيه ايثارگري در كنار مردم نباشد ، او متعلق به دولت نهم نخواهد بود.

وی با بيان اينكه همه كشور و همه نسل‌هاي آينده مديون ايثارگري ايثارگران هستند ، اظهار داشت: در دستگاه‌هاي دولتي از رئيس جمهور تا استاندار تا كاركنان اداري بايد خود را مديون جامعه ايثارگري بدانند و فرهنگ ايثارگري بايد تا پايين‌ترين رده اداري وارد شود. 

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه ايثارگران بزرگترين پشتيبان نظام ، دولت و انقلاب هستند، تصريح كرد: امروز حفظ فرهنگ ايثارگري در جامعه مهمترين وظيفه است و حل مسائل كشور نيز نيازمند روحيه ايثارگري است.

دكتر احمدي نژاد در ادامه با بيان اينكه مي‌خواهم در حضور شما ايثارگران و خانواده معظم شهدا چند پيام به قدرت‌هاي زورگو بدهم ، خاطر نشان كرد: اگر خيال كرده‌ايد كه جانبازان، ايثارگران و خانواده شهدا بعد از بيست سال از جنگ امروز خسته شده اند، اشتباه مي‌كنيد. امروز اين عزيزان پرشورتر، انقلابي تر و ضد استكباري تر از ‪ ۲۰‬سال قبل ايستاده‌اند و شما را از اهداف شوم خود مايوس خواهند كرد.

بنابر پايگاه اينترنتي رياست جمهوري، دکتر محمود احمدی نژاد اضافه كرد: اگر خيال مي‌كنيد در بين نسل‌هاي امروز فرهنگ عاشورايي از بين رفته، سخت در اشتباه هستيد. عشق به امام حسين(ع) در خون و جان مردم جاري است و بدانيد فرياد "حسين، حسين"  فرهنگ ماندگار ملت ايران است و ملت ايران با همين شعار حسيني بر شما غلبه خواهد كرد.


کد مطلب: 1971

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1971/فرياد-حسين-فرهنگ-ماندگار-ملت-ايران

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir