تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۲۰:۴۶
۰
کد مطلب : ۲۰۳۰
دکتر محمود احمدی نژاد:

پیش از روی کار آمدن دولت نهم، قیام امام حسین(ع) را رسما زیر سوال بردند

پیش از روی کار آمدن دولت نهم، قیام امام حسین(ع) را رسما زیر سوال بردند
به گزارش خیمه، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور امروز در ششمين اجلاسيه سراسري جامعه مدرسين حوزه علميه قم و علماي بلاد به تشريح اوضاع داخلي و خارجي كشور و مهمترين دستاوردهاي دولت نهم در عرصه‌هاي مختلف پرداخت.

دکتر محمود احمدی نژاد امروز در بخشی از سخنان خود به فضاي فرهنگي پيش از روي كار آمدن دولت نهم اشاره كرد و يادآور شد: در آن دوران قيام امام حسين(ع) را رسما به زير سوال بردند و اهانت‌كنندگان از سوي مراجع رسمي حمايت مي‌شدند. همچنين صلاحيت و كفايت حكومت به طور گسترده زير سوال مي‌رفت و حتي علماي برجسته با عناوين مختلف مورد هتك حرمت قرار مي‌گرفتند اما امروز به فضل الهي با افتخار اعلام مي كنم كه ادبيات و آرمان دولت، ديني است و به خاطر آرمان ديني، سختي‌ها را در داخل و خارج كشور تحمل
مي‌كنيم. 

وي افزود: دولت عميقا معتقد است كه راه نجات بشر، حاكميت احكام ديني است و با همين نگاه و جهت‌گيري حركت خود را تنظيم كرده است. افزايش بودجه فعاليت‌هاي قرآني، اصلاح مباني و جهت‌گيري هاي آموزش و پرورش و دانشگاه ها و افزايش بودجه عمراني و عمومي در بخش فرهنگ، از جمله اقدامات دولت نهم در راستاي گسترش و اشاعه فرهنگ اسلام ناب است.

بنا بر گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد: امروز فضاي اميد، نشاط و روحيه انقلابي در كشور حاكم شده است؟ البته ضعف‌هايي هم وجود دارد . در فعاليت فرهنگي اصيل و پايدار در ابتداي كار هستيم و دولت معتقد است كه بايد عرصه فرهنگ به پايگاه‌هاي اصيل و ماندگار از جمله مساجد و علماي بلاد اسلامي متصل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما