بلاتکلیفی شاعر پیشکسوت آیینی در چاپ اشعارش

ایکنا , 18 مرداد 1393 ساعت 10:13

مصطفی محدثی‌خراسانی با اشاره به مجموعه اشعارش که بخشی از آنان به شعرهای آئینی و عرفانی اختصاص دارد، گفت: مشکلات بسیاری همچون زمان طولانی‌مدت برای چاپ، دیجیتال شدن و نبود کاغذ باعث شده که اقدامی برای چاپ مجموعه اشعارم نکنم.


مصطفی محدثی‌خراسانی، شاعر پیشکسوت کشورمان، درباره دو مجموعه شعر جدید خود که یکی ترانه و دیگری اشعاری با مضامین مختلف است، گفت: هنوز برای ارائه این آثار به ناشر بلاتکلیف هستم.

وی با بیان این مطلب افزود: هنوز نتوانسته‌ام ناشر مناسبی را برای چاپ آثارم پیدا کنم. حوزه هنری درباره چاپ کتاب‌هایم گفت که ممکن است این اقدام، دو، سه سال طول بکشد. برخی ناشران هم می‌گویند برای این اقدام باید خودم سرمایه‌گذاری کنم.

محدثی‌خراسانی با اشاره به مشکل کمبود کاغذ در بازار نشر و روی آوردن ناشران به دیجیتالی شدن آثار گفت: مشکلات بسیاری در این حوزه وجود دارد که بر همین اساس نمی‌توان نسبت به چاپ کتاب‌ها اقدام کرد.

وی درباره مجموعه اشعارش گفت: این مجموعه شامل اشعاری است که طی چهار سال گذشته و از سال ۸۹ تاکنون سروده‌ام. قالب این اشعار، غزل، رباعی و دوبیتی هستند و حدود یکصد صفحه می‌شوند.

محدثی‌خراسانی با بیان این مطلب ادامه داد: رویکرد مضامین این اشعار اجتماعی، عاشقانه، عرفانی و آئینی است. بخشی از اشعار آئینی این اثر در حوزه اشعار عاشورایی، بخشی رضوی و یکی هم درباره پیامبر اعظم(ص) است.

این شاعر عنوان کرد: البته برای چاپ اشعار این مجموعه مشورت‌هایی با ناشران کرده‌ام، که از جمله آنان نشر سپیده‌باوران مشهد است که گفتند آثارم را ارسال کنم، ولی هنوز به ارسال اشعارم اقدام نکرده‌ام.
یادآور می‌شود، ترانه‌های مصطفی محدثی‌خراسانی درباره مناسبت‌های مختلف سروده شده است.


کد مطلب: 20322

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20322/بلاتکلیفی-شاعر-پیشکسوت-آیینی-چاپ-اشعارش

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir