۱۰ مهر، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر «علمدار کربلا»

ایکنا , 19 مرداد 1393 ساعت 11:17

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد ایلام از پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر آیینی منطقه‌ای «علمدار کربلا» تا ۱۰ مهر امسال خبر داد.


حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ایلام با بیان اینکه ۱۰ مهر، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر آیینی منطقه‌ای «علمدار کربلا» است، اظهار کرد: موضوع این جشنواره شخصیت و فضایل اخلاقی حضرت عباس(ع) است که در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره منطقه‌ای برای اولین بار در غرب کشور برگزار می‌شود، گفت: جشنواره شعر آیینی «علمدار کربلا» با همکاری روابط عمومی حرم حضرت عباس(ع)، ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با بیان اینکه در این جشنواره اساتید و شاعران برجسته کشوری حضور دارند، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود در قالب‌های شعر سنتی، شعر نو و نثر ادبی به زبان‌های فارسی، عربی و گویش‌های محلی ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ایلام، بیان کرد: بخش ویژه جشنواره شعر «علمدار کربلا» با موضوعات دینی و آیینی با تاکید بر سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اماکن و مناسک دینی به ویژه مساجد و حرم‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس ایلام، خیابان پیروزی، مجتمع فرهنگی-هنری ارشاد اسلامی ایلام ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۲۸۵۷۶-۰۸۴۱ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی www.javananemasajed.ir مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور از کلیه شاعران و هنرمندان استان‌‌های منطقه غرب کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد و گفت: فراخوان این جشنواره از دوازدهم خرداد در استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، کردستان و لرستان اعلام و توزیع شده است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه این جشنواره روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر امسال به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود.


کد مطلب: 20382

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20382/۱۰-مهر-آخرین-مهلت-ارسال-آثار-جشنواره-شعر-علمدار-کربلا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir