منصب مداحی یک نوع تعهد در قبال ائمه(ع) است

ایکنا , 19 مرداد 1393 ساعت 13:21

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در نشست آموزشی مجمع‌الذاکرین که روز ۱۸ مردادماه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز دشمنان اسلام با جنگ نرم، ایجاد شبهات، ترویج فساد و بی‌بندو باری به مقابله با نظام اسلامی آمده‌اند.


حسین پورمحمد، مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ ۱۸ مردادماه در نشست آموزشی مجمع‌الذاکرین این شهرستان گفت: کسانی که در کسوت ذاکر اهل بیت(ع) هستند، اول باید خود را به زیور اخلاق قرآن و ائمه اطهار(ع) بیارایند و سپس، جامعه دینی و اسلامی را به فلاح، رستگاری و تأسی به سیره معصومین(ع) دعوت کنند.

وی افزود: امروز دشمنان اسلام با جنگ نرم، ایجاد شبهات، ترویج فساد و بی‌بند و باری به مقابله با نظام اسلامی آمده‌اند و وظیفه ما ایجاب می‌کند که با محتوابخشی به مراثی و مدایح اهل بیت(ع) ارزش‌های دینی را در جامعه ترویج و نسل جوان و نوجوان را از افتادن در دام سلطه‌گران برحذر داریم.

پورمحمد تصریح کرد: منصب مداحی یک نوع تعهد در قبال ائمه(ع)، شهدا، امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باید به این تعهد به نحو شایسته عمل کرده و در استمرار خط ولایت و مهدویت که تبعیت از ولی فقیه زمان است تلاش کنیم.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این نشست مسئول و اعضای کانون مداحان شهرستان سیمرغ به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.


کد مطلب: 20385

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20385/منصب-مداحی-یک-نوع-تعهد-قبال-ائمه-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir