اعزام ۴۵ مداح اهل البیت(ع) به مساجد و اماکن های فرهنگی مذهبی اندیمشک

اندیمشک جوان , 21 مرداد 1393 ساعت 9:32

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از اعزام ۴۵ مداح اهل البیت(ع) به مساجد و اماکن های فرهنگی مذهبی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.


حجت‌الاسلام سعید علیپور از اعزام ۴۵ مداح اهل البیت(ع) به مساجد و اماکن های فرهنگی مذهبی شهرستان اندیمشک در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به جنگ نرم دشمنان اسلام افزود: دشمنان اسلام با روش های مختلف بدنبال به انحراف کشاندن تفکر نوجوانان و جوانان ما هستند و با برنامه ریزی مناسب، طیف های مختلف مردم ما را هدف گرفته اند، لذا ما نیز باید برای رفع شبهات و جلوگیری از آسیب پذیری جوانان و آحاد مردم برنامه های مختلفی را که برگرفته از بطن قرآن کریم و گفتار اهل البیت علیهم السّلام است از طریق اعزام مبلّغ و مداحان برای مخاطبین خود اجرا کنیم.

وی هدف از اعزام مداح در این ایام را عمق بخشیدن به محافل و مجالس مختلف از جمله برنامه های مخصوص درمیلاد امام حسن مجتبی(ع)، لیالی قدر و به‌ویژه سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی علیه السلام ذکر کرد.

گفتنی است با تلاش کانون مداحان و شاعران آئینی اندیمشک، دوره آموزش عمومی مداحی یکشنبه هاو سه شنبه های هر هفته ساعت ۲۱ ویژه برادران و شنبه ها و دوشنبه ها ساعت ۸:۳۰ در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار می‌گردد.


کد مطلب: 20435

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20435/اعزام-۴۵-مداح-اهل-البیت-ع-مساجد-اماکن-های-فرهنگی-مذهبی-اندیمشک

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir