آموزشگاه مداحی در نور تاسیس می شود

نداآنلاین , 21 مرداد 1393 ساعت 10:29

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور گفت: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در آینده نزدیک آموزشگاه مداحی در شهرستان نور دایر می گردد.


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور از دومین دوره آموزش مقدماتی اصول مداحی ویژه بانوان دراین شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علی آزادیان اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور در ترم گذشته اولین دوره کلاس آموزش مداحی ویژه بانوان را تحت نظر و آموزش سید رستم حسینی، از مداحان خوب شهرستان نور با حضور بانوان علاقه‌مند به مداحی برگزار کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور افزود: با توجه به استقبال خوب بانوان این شهرستان و عنایت قرآن و اهل بیت(ع) در ترم جدید دومین دوره آموزشی مداحی در طرح تابستان برگزار شد و هم اکنون ادامه دارد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره آموزشی تصریح کرد: هدف این اداره از برگزاری این دوره ساماندهی، ارتقای سطح علمی و آسیب‌شناسی مداحی برای بانوان علاقه‌مند به مداحی است.

آزادیان ضمن دعوت از حضور بانوان علاقه‌مند به مداحی در این دوره خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها روزهای شنبه ،یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در اداره تبلیغات اسلامی شهرصستان نور دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای اعلام شده در این دوره آموزشی حضور پیدا کنند.

این مسئول فرهنگی شهرستان با اعلام خبر تاسیس آموزشگاه مداحی در چند ماه آینده در شهرستان نور اذعان داشت: با پیشنهاد ها و علاقه مندی بیشتر خواهران و برادران این اداره با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در آینده نزدیک آموزشگاه مداحی در شهرستان نور دایر می گردد که هدف از تاسیس این آموزشگاه علاقه مندی ظرفیت های زیاد جهت یادگیری مداحی در این شهرستان بوده است.


کد مطلب: 20439

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20439/آموزشگاه-مداحی-نور-تاسیس-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir