تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
۰
کد مطلب : ۲۰۴۵۸

مسئول جديد سازمان بسيج مداحان قم منصوب و معرفي شد

مسئول جديد سازمان بسيج مداحان قم منصوب و معرفي شد
سردار مهدي مهدوي نژاد در مراسم توديع و معارفه مسئول سازمان بسيج مداحان استان قم که در سالن شهيد درويش ستاد فرماندهي سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: هر چه بر عمق انقلاب اسلامي مي گذرد، نبرد دشمنان پيچيده تر و بيشتر مي شود، و ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامي وظيفه داريم خودمان را در برابر جنگ تمام عيار و همه جانبه مجهز کنيم.

فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) با بيان اينکه عصاره معرفت، ايثار و بصيرت در مجموعه اي به نام بسيج جمع شده است، ابراز کرد: بسيجيان در زمانهاي مختلف نقش خود را براي جانشفاني انقلاب به خوبي نشان داده اند.

وي با اشاره به اينکه رده هاي اقشاري بسيج، نقش اصلي در سپاه و به دنبال آن در انقلاب دارند، خاطرنشان کرد: يکي از رده هاي بسيار موثر در سپاه، بسيج مداحان است که با وجود رسانه هاي مجازي و تاثيرگذار که به دنبال کم رنگ کردن نهضت عاشورا و ائمه اطهار هستند، توانسته نقش خود را به خوبي را ايفا کند.

فرمانده سپاه استان قم با بيان اينکه در قم که به عنوان مرکزيت انقلاب و تشييع مي باشد، از اين ظرفيت بهتر مي توان استفاده کرد، افزود: بايد از ظرفيت هاي موجود به نحو احسن بهره ببريم تا بتونيم شاهد نتايج خوبي باشيم.

قابل ذکر است در اين مراسم که حجت الاسلام ولي زاده جانشين نمايندگي ولي فقيه و رضا فقيهي معاون هماهنگ کنننده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) حضور داشتند، از زحمات سيد رضا شمس تقدير و حبيب الله مرادي به عنوان سپرست سازمان بسيج مداحان استان قم منصوب و معرفي شد.
مرجع : موج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما