جشنواره شعر و عکس رضوی در کاشان برگزار می‌شود

ایکنا , 25 مرداد 1393 ساعت 9:06

اولین جشنواره شعر و عکس رضوی برای اولین بار در شهرستان کاشان توسط مؤسسه خادمین امام رضا(ع) کاشان برگزار می‌شود.


روح‌الله توکلی، مسئول مؤسسه خادمین حضرت امام رضا(ع) گفت: اولین جشنواره شعر و عکس رضوی همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی بن‌موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومن به ویژه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

توکلی یادآور شد: شاعران عزیز می‌توانند آثار خود را در زمینه مدح رضوی، طنز رضوی، احادیث رضوی، فرهنگ رضوی جامعه رضوی و شهروند رضوی تا روز یکم شهریورماه سال جاری به دبیرخانه به نشانی چهارراه آیت‌الله کاشانی، پاساژ عزیزی تحویل دهند.

وی موضوع فراخوان عکس رضوی را با موضوع امام رضا(ع) شامل عکس‌های یادگاری از سفر مشهد مقدس ثبت شده تا پایان دهه ۷۰ را نام برد.

به گفته وی، آثار منتخب در ششمین جشنوراه فرهنگی، هنری «آه و آهو» به نمایش گذاشته خواهد شد و در پایان به آثار برگزیده لوح و تندیس جشنواره تقدیم خواهد شد.

توکلی بیان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره روز اول شهریورماه سال جاری و زمان برگزاری جشنواره همزمان با آغاز دهه کرامت خواهد بود. همچنین، تصاویر ارسالی باید در ابعاد ۴۰*۳۰ و با فرمت Tiff و Jpeg باشد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به پایگاه رسمی مؤسسه خادمین امام رضا(ع) کاشان به نشانی www.yaemamreza.com مراجعه کنند.


کد مطلب: 20459

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20459/جشنواره-شعر-عکس-رضوی-کاشان-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir