ششم شهریور؛ آغاز جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی

ایکنا , 27 مرداد 1393 ساعت 11:55

نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.


فراخوان نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی از آذرماه سال گذشته آغاز شد و هشت جایزه حوزه ملی، معادل دو میلیون تومان تا ۲۰۰ هزار تومان و ۸۰ جایزه نقدی ۱۰۰ هزار تومانی نیز برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

داوری‌ها از چند روز پیش در دو بخش فنی و محتوایی آغاز به کار کرده و تاکنون ۴۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است. بررسی بخش فنی مانند طراحی، گرافیک و مسائل هنری توسط مهندسان و اساتیدی از دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران و امیرکبیر صورت می‌گیرد و بخش محتوایی آثار رسیده توسط حوزه‌های علمیه بررسی می‌شود.

اخلاق شهروندی در سبک زندگی امام رضا(ع)، شادی و نشاط در سیره امام رضا(ع)، الگوی اقتصادی خانواده‌ها برگرفته از سیره امام هشتم، تولید نسل و افزایش جمعیت از منظر امام رضا(ع) و نحوه پوشش و حجاب از دیدگاه امام هشتم(ع) از موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود.

چهار دوره از این جشنواره توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دو دوره از سوی شبکه قرآن و معارف سیما و یک دوره نیز توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی از ششم تا شانزدهم شهریورماه امسال همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 20492

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20492/ششم-شهریور-آغاز-جشنواره-بین-المللی-وبلاگ-نویسی-رضوی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir