مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با مداحان و هیئت های مذهبی اهر دیدار کرد

اهر وصال , 29 مرداد 1393 ساعت 11:43

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن دیدار با مسئولان هیئتهای مذهبی شهرستان اهر از موسسات قرآنی این شهرستان نیز بازدید کرد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن دیدار با مسئولان هیئتهای مذهبی شهرستان اهر از موسسات قرآنی این شهرستان نیز بازدید کرد.

در ابتدای این جلسه سید محمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امام جمعه، فرماندار، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مداحان، مسئولین هیئتهای مذهبی و موسسات قرآنی به ارائه گزارشی از فعالیتهای مراکز قرآنی، کیفیت برگزاری مراسمات مذهبی توسط هیئت امنای مساجد پرداخت و گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و تامین منابع مالی میتوان درتمامی نقاط شهر این مراسمات را برگزار نمود.

وی افزود: کانون فرهنگی تبلیغی، یکی از کانونهای فعال در شهرستان می باشد که در مناسبتهای مختلف اقدام به فعالیت های فرهنگی و مذهبی می نماید.

آیت اله حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان و افراد حاضر در جلسه به پربار بودن فعالیتهای فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و اظهارداشت: فعالیتهای فرهنگی و قرآنی نقش مهم و موثری در بالابردن معنویت در جامعه ایفا می کند که اهمیت این نقش در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده پر رنگ تر می باشد.

رضا صدیقی فرماندار اهر نیز ضمن تشکر از مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و سایر میهمانان حاضر در جلسه بیان داشت: فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر در طول مدیریت سید محمود حسینی بسیار خوب ارزیابی شده و قابل تقدیر می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید عظیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز ضمن تشکر از امام جمعه و فرماندار و سایر میهمانان حاضر در جلسه به تشریح برنامه‌‌های این سازمان برای ارتقای سطح فکری و فرهنگی هیأت‌های مذهبی و شاعران و مداحان آئینی پرداخت.

وی با اشاره به وجود برخی آسیب‌ها در عزاداری که از سوی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید مورد تأکید قرار گرفته است‌ گفت: خوشبختانه با ساماندهی هیأت‌های مذهبی و شاعران و مداحان آئینی بخش قابل توجهی از این آسیب‌ها برطرف شده و روند طی شده قابل قبول بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به سکوت خفت بار برخی کشورهای منطقه در قبال جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و خاطر نشان کرد: کشورهایی چون عربستان صعودی نه تنها با سکوت خود موجب گستاخ تر شدن صهیونیست ها شده اند بلکه در کنار کشورهای دیگری چون اردن در خفا و پشت پرده از این جنایات حمایت نیز می‌کنند که دلیل آن کینه و وحشت آنها از قدرت گیری مقاومت و تسریع آن در سایر کشورهای منطقه است.


کد مطلب: 20508

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20508/مدیر-کل-تبلیغات-اسلامی-آذربایجان-شرقی-مداحان-هیئت-های-مذهبی-اهر-دیدار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir