تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
۰
کد مطلب : ۲۰۵۰۹

مداحان بسیجی از موثرترین اقشار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند

مداحان بسیجی از موثرترین اقشار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند
کریم زینی وند در اولین جلسه شورای قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی لرستان که در خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: مداحان بویژه مداحان بسیجی به واسطه اعتبار و ارتباطی که به اقشار مختلف مردم دارند از موثرترین اقشار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و اشاعه ارزشهای اسلامی و انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه با وضعیت اسفناکی که جهان اسلام به واسطه جنایت های اسرائیل در غزه و جنایت های گروههای تروریستی در عراق و سوریه یافته است هر روز ما عاشورا و هر زمینی برای ما کربلا است افزود: امروز مدحان باید برای مظلومیت غزه و مظلومیت مسلمان در عراق و سوریه مداحی کنند.

مسئول مرکز راهبردی بسیج اقشار لرستان با بیان اینکه مداحان بسیجی باید با رصد مسائل روز و آنچه پیرامون جهان اسلام اتفاق می افتد به خلق مداحی های بدیع و با سبک های جدید بپردازند گفت: مداحان تنها نباید به مداحی در ماههای محرم و صفر اکتفا کنند؛ بلکه می بایست در فرصت های مختلفی که بمناسبت سوگواری شهادت ائمه اطهار به دست می آید مردم و بویژه جوانان را با برپایی محافل عزاداری به سمت این محافل سوق دهند.

زینی وند در ادامه تشکیل شورای قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی لرستان را فرصتی ارزشمند برای رصد مشکلات و نیازمندی های قشر مداحان و هیئات مذهبی استان و تلاش برای رفع آنها دانست و تصریح کرد: شان و منزلت مداحان باید در جامعه حفظ شود.

لازم بذکر است که در این جلسه مداحان عضو شورای قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان به بیان دغدغه ها و مشکلات این قشر از قبیل غفلت مسئولان استان از ظرفیت و توانایی مداحان بومی، عدم پشتیبانی بیمه ای و درمانی از مداحان، فقدان سیستم منسجم برای برقراری ارتباط مداحان با یکدیگر، بی توجهی به مساله مسکن و معیشت مداحان و دیگر مسائل پرداختند.
مرجع : بسیج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما