تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
۰
کد مطلب : ۲۰۵۲۶

نشان فرهنگی کشور به سلیم موذن زاده اردبیلی اهدا شد

نشان فرهنگی کشور به سلیم موذن زاده اردبیلی اهدا شد
حسن روحانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان استان اردبیل با اهداء این نشان گفت: امروز بالاترین افتخار کشور تبعیت از اسلام، قرآن و سنت پیامبر و فرهنگ عاشورایی است.

وی با بیان اینکه ماندن در مسیر قرآن و اسلام، کشور را در تمام عرصه ها به پیروزی رسانده است، اضافه کرد: اگر در کنار آموزه های خاندان رسالت باشیم در مقابل مشکلات پیروز خواهیم شد.

رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه افتخار همه مسئولان و ملت عشق به امام حسین (ع) است، ادامه داد: در این میان تمام ادیان و مذاهب سهیم هستند و ما ایرانی نداریم که در روز عاشورا سینه زن امام حسین(ع) نباشد.

وی با اشاره به عشق و ارادت جهانی نسبت به امام حسین (ع) تاکید کرد: نه تنها در ایران بلکه در هندوستان با بیش از ۱.۵ میلیارد جمعیت روز عاشورا تعطیل رسمی اعلام می شود و پرچم سیاه به اهتزاز درمی آید. چنانچه گاندی نیز در نهضت آزادی هند امام حسین (ع) را الگوی خود قرار داده بود و آن را رهبر آزادی می شناخت.

روحانی با اشاره به مشکلات و معضلات جامعه اسلامی از جمله فعالیت عده ای تروریست در منطقه عنوان کرد: اگر جهان اسلام با مشکلاتی مواجه است شاید به دلیل فاصله گرفتن از خاندان رسالت باشد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما