دو کتاب «محرم به وقت کودکی» و «کودکان حسینی» روانه بازار نشر شد

مهر , 3 شهريور 1393 ساعت 11:44

به همت انجمن بیان ایران کتاب‌های «محرم به وقت کودکی» و «کودکان حسینی» ویژه کودکان گروه سنی (الف و ب) و (ج) منتشر شد.


این کتاب در راستای آشنایی والدین با روش‌های آموزش مباحث دینی و سیره اهل بیت (علیهم السلام) به کودکان و نماد سازی مباحث منطبق با سبک زندگی اسلامی منتشر شده است.

جدول کلمات، داستان‌های کوتاه به همراه آموزش رنگ آمیزی و جورچین کلمات عمده‌ترین صفحات کتاب محرم به وقت کودکی است که مفاهیم و قصه عاشورا و کربلا را به زبانی ساده برای کودکان گروه سنی (الف و ب) روایت می‌کند.

این کتاب در ۲۴ صفحه رنگی به چاپ رسیده و با قیمت ۵۰۰۰۰ ریال روانه بازار کتاب شده است.

«کودکان حسینی» عنوان کتاب دوم این مجموعه است که با هدف آشنایی کودکان با فرزندان و اصحاب امام حسین (علیه السلام) طراحی شده است.

در ابن کتاب تلاش شده است کودکان به وسیله رنگ آمیزی اشکال، حل جدول کلمات و پاسخگویی به سؤالات با ماجرای کربلا، فرزندان و اصحاب امام حسین (علیه‌السلام) و نیز احادیث روایت شده در شأن و منزلت آن امام بزرگوار آشنا شوند.

کودکان حسینی کتابی ۳۶ صفحه ای است که با همکاری انجمن بیان ایران و انتشارات مهراد با قیمت ۵۰۰۰۰ ریال منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

در ابن دو کتاب تلاش شده است به کمک اولیا و در قالبی نو و جذاب، کودکان با آموزه‌ها و مفاهیم اسلامی، به ویژه الگوهای سبک زندگی اسلامی آشنا شوند.

سازمان مردم نهاد انجمن بیان ایران از اولین مجموعه‌هایی است که به طور تخصصی در زمینه معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی فعالیت داشته و اولین سایت تخصصی سبک زندگی اسلامی (islamiclife.ir) را از سال ۹۰ و پیش از فرمایشات مقام معظم رهبری راه‌اندازی نموده است.

با توجه به ضرورت انتقال مباحث دینی به نسل جدید، این انجمن در تلاش است تا با تولید و انتشار کتاب‌های آموزشی از این دست، ضمن پرهیز از به کارگیزی واژه های نا آشنا، مفاهیم مذهبی را با قالب‌های جذاب و دوست داشتنی نظیر بازی با کلمات، نقاشی و رنگ آمیزی به صورت غیرمستقیم به مخاطب کودک و نوجوان ارائه کند.

به گفته تولیدکنندگان این محصولات، این کتاب‌های آموزشی مناسب مهدکودکها، مراکز پیش دبستانی، مدارس، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی می‌باشد و با تخفیف ویژه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.




کد مطلب: 20558

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20558/دو-کتاب-محرم-وقت-کودکی-کودکان-حسینی-روانه-بازار-نشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir