ضرورت ارتقاء کمّی و کیفی فعالیت‌های هیئات مذهبی استان اصفهان

سازمان تبلیغات اسلامی , 12 شهريور 1393 ساعت 11:23

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در دیدار با اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان خمینی شهر بر ضرورت ارتقاء کمّی و کیفی فعالیت‌های هیئات مذهبی تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی ۱۱ شهریور۹۳ با بیان اینکه کار برای اهل بیت(ع) بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: واقعا هیئات مذهبی به دلیل مصباح الهدی بودن اثرگذار هستند و می‌بینیم که تمام توطئه‎های دشمنان با آمدن محرم و تاثیر ایام تاسوعا و عاشورا از بین می‌رود.

وی گفت: هم شورای هیئات مذهبی و هم کانون مداحان باید در جهت ارتقاء کمّی و کیفی فعالیت‌ها تلاش کنند؛ البته بحث کیفیت محتوایی و آموزش هیئت امناء هیئات مذهبی از نظر علمی و فرهنگی در اولویت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در طی تصّدی جدید مذاکراتی با مسئولان استانی انجام گرفته است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در جهت پشتیبانی از هیئات مذهبی و کانون مداحان تلاش خواهد کرد و بسترهای مناسبی را برای آنان فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام فقیهی همچنین با اشاره به اینکه سرعت تحولات و انتقالات در دنیا بسیار سریع است، خاطر نشان کرد: اگر یک روز در این مسیر نباشیم، عقب می مانیم و لذا باید تمرکز و محوریت فرهنگ سازی در قشر جوان جامعه باشد.

پیش از سخنان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام مرتضوی رئیس تبلیغات اسلامی خمینی شهر، منصوری کاشناس قرآنی، رحیمی کارشناس فرهنگی و اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان ضمن ارائه گزارش آماری و تحلیلی و بیان مشکلات شهرستان، نقطه نظرات خود را پیرامون اجرای بهتر برنامه ها بیان کردند.


کد مطلب: 20671

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20671/ضرورت-ارتقاء-کم-ی-کیفی-فعالیت-های-هیئات-مذهبی-استان-اصفهان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir