جلسه مشترک کانون مداحان شهرستان های آزادشهر و رامیان برگزار شد

تیتر آزاد , 15 شهريور 1393 ساعت 12:18

جلسه مشترک کانون مداحان شهرستان های آزادشهر و رامیان در اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر برگزار شد .


در این جلسه دکتر رضا صابری نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محسن محمدیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر، محمد حسین کبیر رئیس کانون مداحان استان گلستان و روئسای کانون مداحان شهرهای آزادشهر، رامیان و خان ببین نیز حضور داشتند .

در ابتدای جلسه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر ضمن عرص خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت : کانون مداحان و شعرای آئیینی بازوی توانای سازمان تبلیغاتی اسلامی است که می تواند در انجام امور فرهنگی کمکهای شایانی را به این اداره بکند.

حجت‌الاسلام محمدیان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر خاطر نشان کرد: مداحان باید در جلسات،امام زمان(عج) را ناظر بر جلسه بدانند و خود و جلسه را در محضر امام زمان(عج) ببینند تا طبق خواسته اهل بیت (ع) آنرا را مدیریت کنند.

در ادامه جلسه رئیس کانون مداحان استان گلستان اذعان داشت : استعدادهای فراوانی در استان گلستان به خصوص در شهرستان آزادشهر وجود دارد که این مطلب می تواند انگیزه ای برای مسئولین فرهنگی منطقه باشد.

محمد حسین کبیر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )خاطر نشان کرد: از شاخصه های یک مداح خوب دوری از حاشیه و خرافه و استفاده از منابع موثق و یقینی است که بحمدالله در سالهای اخیر به خوبی مورد توجه مداحان عزیز قرار گرفته است.

در قسمتی از این جلسه نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : همه ما به مداحی اهل بیت ائمه اطهار علیهم السلام علاقه مندیم و از هر دری که ما را برانند به در خانه اهل بیت رهسپار می شویم و خود این امر نشان از ماموریت خطیر شما عزیزان دارد.

دکتر صابری در ادامه به نقش فرهنگ سازی که توسط مداحان می تواند شکل بگیرد اشاره کرد و گفت: مجموعه کانون مداحان و شاعران آئیینی می توانند با بالا بردن سطح علمی خود موج عظیمی را در منطقه ایجاد کرده و جوانان زیادی را به سمت شعائردینی سوق دهند.


کد مطلب: 20694

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20694/جلسه-مشترک-کانون-مداحان-شهرستان-های-آزادشهر-رامیان-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir