هیئات مذهبی مردم نهاد دغدغه های ولایت را در راس کار خود قرار دهند

خبرگزاری بسیج , 15 شهريور 1393 ساعت 14:06

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: هیئات مذهبی مردم نهاد دغدغه ها و رهنمودهای مقام عظمای ولایت را در راس برنامه های خود قرار دهند.


محمد فراهانی در حاشیه برگزاری سومین همایش مدیران هیئات مذهبی کشور در قم به خبرنگاران گفت: این همایش با حضور ۲۰۰ نفر از مدیران هیئات مذهبی، مردم نهاد، ولایی و پرمخاطب از سراسر کشور همزمان با دهه کرامت در جوار کریمه اهل بیت(س) برگزار شده و عمده هدف آن، پیگیری، یادآوری و تحقق منویات و رهنمودهای ولایت در هیئات مذهبی می باشد.

وی افزود: در این همایش چهار کارکرد و دغدغه مد نظر مقام معظم رهبری و بالطبع سازمان بسیج در زمینه های تربیتی، مهارتی و هیئت داری، بصیرتی و معرفتی مورد تاکید قرار گرفت که با حضور و سخنرانی اساتید برجسته ای چون آیت الله صدیقی و حجج اسلام احمد پناهیان، نصوری و مهدی تائب پیگیری شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان توجه به کارکردهای اعتقادی، فرهنگی، دینی و سیاسی هیئات را از سوی مدیران مربوطه مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمنان اسلام در زمینه مسائلی چون ماهواره و عفاف و حجاب در حال برنامه هسازی و کمرنگ گردن اعتقادات و باورهای مردم هستند و ضرورت دارد مدیران هیئات این موضوعات را در محافل خود بازگو و بصیرت افزایی کنند.

وی با اشاره به حضور مدیران هیئات شاخص، تاثیرگذار، مردم نهاد و ولایی از سراسر کشور در همایش ابراز کرد: بسیج مداحان در طول سال یک برنامه متمرکز کشوری دارد اما مراکز استان ها در فصول و مناسبات مختلفی چون ایام فاطمیه(س)، محرم، ماه مبارک رمضان و ...به برگزاری نشست ها و همایش های تخصصی و هم اندیشی اقدام می کنند.


کد مطلب: 20702

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20702/هیئات-مذهبی-مردم-نهاد-دغدغه-های-ولایت-راس-کار-خود-قرار-دهند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir