طرح صدور کارت شناسایی مداحان شهرقدس آغاز شد

ایرنا , 16 شهريور 1393 ساعت 11:55

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس گفت: صدور کارت شناسایی برای همه مداحان فعال در هیئت های مذهبی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای شهریور آغاز شد.


حجت الاسلام «صدقعلی جلیل زاده» روز یکشنبه گفت: ۶۸۰ هیات مذهبی در شهرستان قدس فعال هستند که در جهت ساماندهی مداحال، به افراد با سابقه و دارای پرونده مجوز مداحی صادر و کارت شناسایی برای آنان صادر می شود.

جلیل زاده در تشریح مراحل صدور کارت شناسایی گفت: با معرفی افراد از سوی مسوولان هیاتهای مذهبی به اداره تبلیغات اسلامی، کانون مداحان پس از بررسی مدارک و تایید صحت آنها کارت شناسایی مداحی با امضای رییس اداره تبلیغات صادر می کند.

وی تعداد کارتهای صادر شده را تا امروز ۲۵۰ عدد اعلام کرد و افزود: این کارتها به صورت موقت بوده و اعتبار آنها تا پایان سال می باشد که پس از اتمام اعتبار، کارت شناسایی دائم که به صورت سطح بندی است برای مداحان خانم و آقا صادر می شود.

وی گفت: تلاش می کنیم تا قبل از فرا رسیدن ماه محرم، کار صدور کارت شناسایی برای حدود ۶۰۰ مداح شهرستان، به اتمام برسد که البته تحقق این امر نیاز به همکاری مسوولان هیاتها با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس با اعلام خبر برگزاری انتخابات کانون مداحان پس از ماه محرم، گفت: برای نامزدی در این انتخابات و عضویت در کانون و نیز به منظور شرکت و رای دادن در انتخابات ارائه کارت شناسایی مداحی ضروری است.

وی در مورد مدارک مورد نیاز برای صدور کارت مداحی گفت: معرفی نامه از سوی مسوول هیاتی که در آن فعالیت دارند، ارائه تاییدیه از جانب امام جماعت مسجد محل به همراه تاییدیه یکی از اساتید مداحی شهرستان و مدارک شناسایی فردی برای صدور این کارت مورد نیاز است.


کد مطلب: 20716

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20716/طرح-صدور-کارت-شناسایی-مداحان-شهرقدس-آغاز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir