تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
۰
کد مطلب : ۲۰۷۲۸

نمی‌گذاریم اصفهان کانون مداحان افراطی شود

نمی‌گذاریم اصفهان کانون مداحان افراطی شود
محمود معلمی در سومین مجمع بسیجیان شهرستان شهرضا تفکر جهانی سازی را ابزاری برای القای تفکر امپریالیستی آمریکا دانست و تصریح کرد: در برابر این تفکر، تفکر جهانی شدن قرار دارد که به عقیده ما مقدمه ای برای ایجاد حکومت جهانی امام عصر و تشکیل حکومت جهانی آن حضرت است.

وی در ادامه ضمن اشاره به تحولات سیاسی و نظامی منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا اظهار داشت: منادیان فرهنگ جهانی سازی در حالی که در اجرای ایده خود شکست خورده اند با ایجاد نا امنی در جنگ افروزی در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا به دنبال حفظ منافع خود هستند.

این استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی تلاش برای دستیابی به منابع آب و انرژی را از جمله مهمترین اهداف آمریکا و اروپا برای ایجاد تحرکات نظامی در منطقه خاورمیانه دانست و اظهار داشت: آمریکا و هم پیمانانش به دنبال محدود ساختن انقلاب اسلامی و ممانعت از توسعه تفکر آن هستند در حالی که امروز حتی منطقه آمریکای جنوبی به عنوان حیاط خلوت آمریکا تحت نفوذ تفکر انقلاب ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: متاسفانه امروزه در کنار تفکر سنی افراطی، تفکر تشیع تندرو نیز ایجاد شده که با استفاده از ۱۷ شبکه ماهواه ای در راه تخریب چهره اسلام تلاش میکنند.

معلمی در ادامه این مطلب افزود: هر دو گروه شیعیان تند رو و سنی های افراطی در خون بیگناهان شریک هستند.

وی فعالیت مداحان افراطی شیعه مذهب در برخی از شهرهای ایران را از نمونه های نفوذ تفکر تشیع تندرو در بین شیعیان دانست و تصریح کرد: نباید اجازه دهیم اصفهان به عنوان کانون فعالیت این گروه معرفی شود.

این تحلیلگر سیاسی گفت: برخی شبکه های ماهواره ای با استفاده از نام بزرگان دینی نظیر حضرت امام حسین(ع) اقدام به ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی میکنند در حالی به عقیده ما مدیران این شبکه ها نیز پیرو گروههای تروریستی همچون داعش هستند.
مرجع : ایمنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما