تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
۰
کد مطلب : ۲۰۷۷۳

۲۵۰هیات مذهبی در سطح شهرستان نور فعال هستند

۲۵۰هیات مذهبی در سطح شهرستان نور فعال هستند
رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان نور گفت: شهرستان نور در مجموع دارای ۲۵۰هیات مذهبی فعال و منسجم به منظور برگزاری آیین های ویژه فرهنگی و مذهبی است

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی نور، حجت‌الاسلام میثم رضایی رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان نور در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه جاری گفت: از مجموع هیات های مذهبی شهرستان، ۱۵۰ هیات در قالب مجوز رسمی اداره تبلیغات اسلامی ساماندهی شده و داراس کد فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه هیات های مذهبی برای فعالیت رسمی نیازمند اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی می باشند، اظهار کرد: یکی از برنامه های محوری در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی دراین شهرستان، ساماندهی هیات های مذهبی با نظارت تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی است.

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان نور با بیان نقش محوری هیات های مذهبی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، افزود: فعالیت قانون مند و موثر هیات های مذهبی نقش مهی در جلوگیری از بروز انحرافات اخلاقی و فرهنگی در سطح جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان و نوجوان دارد.

این مسئول فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: توجه ویژه به آرمان ها، ارزش ها و شعائر دینی و برگزاری متناسب و هدفمند آیین های مذهبی از جمله موضوعاتی است که همواره باید مورد توجه هیات های مذهبی در ایام و مناسبت های خاص باشد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما