در آستانه ماه محرم مداحان کرمان ساماندهی می شوند

سازمان تبلیغات اسلامی , 24 شهريور 1393 ساعت 9:05

کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: در آستانه ماه محرم مداحان کرمان ساماندهی می شوند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام علی دوست محمدی با بیان اینکه درآستانه ماه محرم مداحان کرمان ساماندهی می شوند افزود: صدور کارت مجوزموقت مداحی جهت برگزاری سومین انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی در حال اجراست.

حجت‌الاسلام دوست محمدی در تشریح مراحل صدور کارت شناسایی گفت: مداحان شهرستان کرمان با مراجعه به دفتر کانون مداحان اداره کل تبلیغات اسلامی، پس از بررسی مدارک و تایید صحت آنها کارت شناسایی مداحی برای آنها صادر می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت:با عنایت به اینکه قرار است ۱۲ دی ماه سال جاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان در سراسر استان و شاعران آئینی برگزار گردد مراحل صدورکارت شناسایی مجوز موقت مداحان در سراسر استان در حال اجرا می باشد.

کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان خاطرنشان کرد: در این طرح کانون مداحان شهرستانها نسبت به شناسایی و سطح بندی و نهایتا صدور کارت مجوز موقت مداحی اقدام لازم را به عمل می آورند.

وی درپایان ضمن اعلام برگزاری انتخابات کانون مداحان پس از ماه محرم، گفت: برای نامزدی در این انتخابات و عضویت در کانون و نیز به منظور شرکت و رای دادن در انتخابات ارائه کارت شناسایی مداحی ضروری است.


کد مطلب: 20793

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20793/آستانه-ماه-محرم-مداحان-کرمان-ساماندهی-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir