دوره آموزشی احکام ویژه بانوان مداح اهواز

سازمان تبلیغات اسلامی , 25 شهريور 1393 ساعت 10:38

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی احکام ویژه بانوان مداح در اهواز، اظهار کرد: ۲۴۰ نفر از خواهران در این دوره مشارکت داشتند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، فخریه سیلاویان، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: این دوره‌ها به صورت هفتگی و هر هفته یک روز با مشارکت خواهران مداح تشکیل می‌شود.

سیلاویان، آغاز برگزاری این دوره‌ها را ابتدای شهریور ماه عنوان کرد و افزود: این دوره‌ها تا فرا رسیدن ماه محرم ادامه دارد و انسجام در حضور و استقبال خواهران از این دوره‌ها را بسیار مناسب توصیف و حضور خواهران نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: دوره آموزشی روش بیان احکام به منظور تأمین نیاز خواهران مداح در بحث روش بیان احکام در ماه محرم، از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار خواهد شده و مخاطبان آن بانوان مداح تحت پوشش حوزه علمیه و همچنین بانوان مداح تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان هستند.

وی، با اشاره به برگزرای دوره آموزشی احکام ویژه خواهران مداح در اهواز اظهار کرد: ۲۴۰ نفر از خواهران در این دوره ۱۰ ساعته مشارکت داشتند. و آسیب شناسی بحث مداحی، بررسی آداب، احکام و اخلاق مداحی را از اهدف برگزاری این دوره‌ها عنوان کرد.

همچنین افزود: این دوره در دو بخش صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و در پایان این دوره نیز آزمونی از خواهران گرفته خواهد شد. و بررسی آواها و نواها، احکام و مقتل شناسی را از موضوعات مطرح شده در این دوره‌ها برشمرد و انتظار می‌رود پس از پایان این دوره‌ها خواهران در ارائه احکام ویژه بانوان، رد شبهات و پاسخ به سولات عقیدتی توانای‌های لازم را به‎دست آورند.

در پایان، اساتید این دوره از کارشناسان توانمند حوزه علمیه قم بوده که به آموزش احکام برای خواهران مداح پرداختند.


کد مطلب: 20817

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20817/دوره-آموزشی-احکام-ویژه-بانوان-مداح-اهواز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir