احمدي نژاد:

انتقال عشق و شعور تنها از طریق هیات های مذهبی امکان پذیر است

8 تير 1387 ساعت 17:42

رئيس جمهور گفت: علم و تحليل را مي توان در مراكز آكادميك و پشت ميز و صندلي و در كلاسهاي درس منتقل كرد، اما انتقال عشق، شور، دلدادگي و شعور تنها از طريق محافلي نظير هيات هاي مذهبي، امكان پذير است.


به گزارش خیمه، محمود احمدي نژاد در چهاردهمين همايش سراسري مسئولين هيات هاي رزمندگان اسلام سراسر كشور با بيان اينكه برخورداري از روحيه ايماني موجب پيروزي و شكوفايي در تمامي عرصه هاي فرهنگي، اقتصادي، سياسي، اجتماعي و حتي نظامي مي شود، گفت: هيأت‌ها در دوران دفاع مقدس موجب اتصال رزمندگان اسلام به منبع پيروزي بخش ولايت و مايه مقاومت و ايستادگي هر چه بيشتر سلحشوران عرصه جهاد و شهادت بودند.
وي افزود: علم و تحليل را مي توان در مراكز آكادميك و پشت ميز و صندلي و در كلاسهاي درس منتقل كرد، اما انتقال عشق، شور، دلدادگي و شعور تنها از طريق محافلي نظير هيات هاي مذهبي، امكان پذير است.
رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي ، دل مالامال از ايمان را عامل شكست ناپذيري انسان معرفي و اضافه كرد: دل ايماني در هيات هاي مذهبي، از جمله هيات رزمندگان اسلام تربيت مي شود .
احمدي‌نژاد نقش هيأت‌هاي رزمندگان اسلام پس از دوران دفاع مقدس را تاثير گذار و مهم دانست و افزود: هيات رزمندگان اسلام در ايجاد فضاي اميد و سرزندگي و انتشار انديشه هاي ديني، ولايي و معنوي و انتقال روحيه و تجربيات بسيجي به عرصه هاي اجرايي و همچنين مقابله با ترفندهاي فرهنگي و سياسي دشمن، نقشي بي‌بديل ايفا كرد.
وي هيات هاي مذهبي را مردمي ترين ، پايدارترين و مفيدترين تشكل هاي مردمي دركشور ارزيابي و خاطر نشان كرد: هيات هاي مذهبي ريشه در عمق ايمان، اعتقادات، فرهنگ و تاريخ ما دارند.
رييس جمهور در ادامه، بصيرت، هوشمندي و روشن بيني را از جمله ويژگي هاي انسان مومن و ولايي برشمرد و بر ضرورت پرهيز از دنيا گرايي و غفلت خواص طرفدار حق، تأكيد كرد .
وي همچنين انتقال تجربيات دفاع مقدس به تمامي عرصه هاي مديريتي، اجرايي و سياسي را لازم دانست و اظهار داشت: عده اي بر اين تصورند كه كوتاه آمدن در برابر دشمن، باعث كاهش دشمني و توطئه هاي آنان مي شود، در حالي كه ايستادگي و مقاومت مدبّرانه و با بصيرت، موجب يأس و پشيماني دشمنان و عقب نشيني آنان خواهد شد.


کد مطلب: 2083

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2083/انتقال-عشق-شعور-تنها-طریق-هیات-های-مذهبی-امکان-پذیر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir