90 مداح شهرستان‌های کنگان و عسلویه شناسنامه‌دار شدند

فارس , 26 شهريور 1393 ساعت 12:45

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: 90 مداح شهرستان‌های کنگان و عسلویه شناسنامه‌دار شدند.


حجت‌الاسلام رحیم اهرمی سه‌شنبه شب در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین سایر ادیان الهی بوده و گسترش فرهنگ نماز در جامعه ضروری است.

وی به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در جامعه اشاره کرد و افزود: توسعه و ترویج فرهنگ نماز ایمنی بخش ارکان جامعه فرهنگی ایران است و روحانیون نقش عمده‌ای در این توسعه و ترویج بر عهده دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: آزمون توسعه و ترویج فرهنگ نماز با حمایت دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در کنگان برگزار شد.

اهرمی همچنین از برگزاری آزمون مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی در کنگان خبر داد و اضافه کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان، آزمون مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

اهرمی تصریح کرد: مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی موضوعی است که باید به شکل مداوم مورد توجه قرار گیرد چرا که باعث بالا رفتن سطح کیفی و بینش سیاسی افراد جامعه می‌شود.

وی به اهمیت کار مداحان اشاره کرد و گفت: ۹۰ مداح شهرستان‌های کنگان و عسلویه شناسنامه‌دار شدند.

مسئول کانون مداحان تبلیغات اسلامی کنگان نیز از صدور کارت الکترونیکی مداحی برای ۹۰ مداح شهرستان‌های کنگان و عسلویه خبر داد.

مسلم رضایی گفت: افتخار جامعه مداحان این است که در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قدم می‌گذارند.

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان اظهار داشت: ساماندهی امور مداحان و آموزش‌های مداحی با ایجاد و برپایی کلاس‌های مقدماتی و پیشرفته از جمله موارد ضروری است که این کانون در دستور کار مداوم خود دارد.

وی افزود: در زمینه ساماندهی امور مداحان شهرستان‌های کنگان و عسلویه، کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان برای صدور کارت الکترونیکی مداحی اقدام و مدارک ۹۰ مداح برای صدور کارت جمع‌آوری شده است.


کد مطلب: 20835

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20835/90-مداح-شهرستان-های-کنگان-عسلویه-شناسنامه-دار-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir