تشکیل مجمع الذاکرات لبیک یا زهرا ویژه خواهران مداح

رسا , 31 شهريور 1393 ساعت 9:43

مسؤول کانون مداحان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل مجمع الذاکرات لبیک یا زهرا ویژه خواهران مداح در خوزستان گفت: این مجمع با حضور240 نفر از خواهران مداحل کار خود را آغاز کرده است.


سیدرضا توفیق، مسؤول کانون مداحان تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به تشکیل مجمع الذاکرات لبیک یا زهرا ویژه خواهران مداح در خوزستان گفت: این مجمع با حضور۲۴۰ نفر از خواهران مداحل کار خود را آغاز کرده است.

مسؤول کانون مداحان تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: تشکیل این مجمع جهت علمی کردن کار مداحی صورت گرفته است.

وی افزود: مجمع الذاکرات لبیک یا زهرا(س) ویژه خواهران مداح کار تخصصی خود را به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان آغاز کرد.

توفیق گفت: نخستین جلسه این مجمع با موضوع اصول و آداب مداحی چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه تشکیل شد.

مسؤول کانون مداحان تبلیغات اسلامی خوزستان، بررسی نحوه منبر داری، بهداشت صدا، شکل و ظاهر و روحیه و معنویات را از جمله اصول و آداب مداحی برشمرد و ابرازداشت: نخستین جلسه به صورت مقدماتی برای خواهران مداح در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای مداحان پنج مقطع آموزشی برنامه ریزی شده که انتظار می رود قبل از فرا رسیدن ماه محرم آن ها را به پایان برسانند.

توفیق اظهارداشت: اصول و آداب مداحی، شعر و آرایه های ادبی شناسی، مقتل و تاریخ اسلام شناسی، قرآن و ادعیه شناسی و ردیف آوایی شناسی را پنج مقطع برنامه ریزی شده برای مداحان برشمرد.

مسؤول کانون مداحان تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان، واگذاری مقتل های معتبر، لوح های فشرده آوایی و کتاب های آموزشی را از جمله خدمات ارائه شده به خواهران مداح دانست و گفت: استقبال خواهران مداح از این طرح بسیار خوب بوده است.


کد مطلب: 20869

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20869/تشکیل-مجمع-الذاکرات-لبیک-یا-زهرا-ویژه-خواهران-مداح

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir