شصتمین جلسه ستاد شئون فرهنگی در گرگان برگزار شد

سازمان تبلیغات اسلامی , 1 مهر 1393 ساعت 10:08

شصتمین جلسه ستاد شئون فرهنگی در گرگان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در خصوص برنامه هایی که ستاد شئون فرهنگی باید پیگیری و سیاستگذاری کند گفت: ستاد باید بخشی از برنامه های مذهبی و دینی مانند اعتکاف دعای عرفه و... را احیا و بعضی را هم رصد کند تا اگر احیانا خرافات و یا پیرایه ای وجود دارد از بین ببرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ستاد شئون باید هر برنامه مذهبی که به ارتقای معنویت جامعه کمک می‌کند را زنده کند و شاخص اینگونه مراسم ها دیدگاه های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید هستند که اگر صحه گذاشتند آن را حجت می دانیم و به آن عمل می‌کنیم.

ولی نژاد با تاکید بر این که ستاد نباید بدنبال کارهای اجرایی باشد اظهار داشت: ستاد باید بدنبال سیاستگذاری باشد ولی اگر برای پیشبرد کارها لازم به اجرای برنامه ای بود اینکار باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های هیئات مذهبی در هفته های آینده زیاد خواهد بود تصریح کرد: برنامه های مهمی مانند دهه ولایت، دعای عرفه و محرم و صفر در پیش است و مسئولان هیئات باید از همین الان ساز و کارهای لازم را تدارک ببیند تا مراسمها با شکوه هرچه تمامتر برگزار شوند زیرا اجرای این مراسم ها جامعه را در برابر آسیب ها فرهنگی مصون می‌کند.

گفتنی است این جلسه در ۳۰شهریور ۹۳ در مجتمع سازمان آب برگزار شد.


کد مطلب: 20887

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20887/شصتمین-جلسه-ستاد-شئون-فرهنگی-گرگان-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir